Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erottiin, ex-miehen täti pyytää häälahjaa takaisin

Vierailija
28.09.2025 |

Häistä on kuitenkin jo 20 vuotta. Lahjana oli jotain Pentikin vanilja-sarjasta, eikä edes täti muista, mitä on ostanut. Pitäisikö tässä nyt summanmutikassa antaa joku Pentikin kippo? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, poikkeuksena suvussa kulkenut antiikkikoru joka annettu uudelle perheenjäsenelle. Eli sinettisormukset ja sukutiarat takaisin 

Vierailija
22/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kans ex-anoppi tiukkasi joka ikistä antamaansa joulu-, synttäri- ja häälahjaa takaisin, yhdessä oltiin exän kanssa yli 12 vuotta eli aika paljon tavaraa olisi pitänyt käydä läpi ja tunnistaa hänen antamakseen. Vaati myös lasten vaatteita, leluja yms., koska sain yksinhuoltajuuden. En antanut mitään takaisin - tietenkään.

No, hänpä jatkoi kiusantekoa, tekemällä minusta rikosilmoituksen (ei edennyt tutkintaan - kas kummaa). Ja lapsista lastensuojeluilmoituksia vaikka kuinka monta, kunnes sossusta ilmoitettiin että menevät jatkossa ö-mappiin ja suosittelivat minulle rikosilmoituksen tekoa häiriköstä. Sen tein (ja eteni tutkinnan kautta myös käräjille ja ex-anopille napsahti tuomio).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kans ex-anoppi tiukkasi joka ikistä antamaansa joulu-, synttäri- ja häälahjaa takaisin, yhdessä oltiin exän kanssa yli 12 vuotta eli aika paljon tavaraa olisi pitänyt käydä läpi ja tunnistaa hänen antamakseen. Vaati myös lasten vaatteita, leluja yms., koska sain yksinhuoltajuuden. En antanut mitään takaisin - tietenkään.

No, hänpä jatkoi kiusantekoa, tekemällä minusta rikosilmoituksen (ei edennyt tutkintaan - kas kummaa). Ja lapsista lastensuojeluilmoituksia vaikka kuinka monta, kunnes sossusta ilmoitettiin että menevät jatkossa ö-mappiin ja suosittelivat minulle rikosilmoituksen tekoa häiriköstä. Sen tein (ja eteni tutkinnan kautta myös käräjille ja ex-anopille napsahti tuomio).

Aplodit sinulle.

Vierailija
24/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä sen numero.

Vierailija
25/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se astiasarja miehellesi erossa, voi sitten päätää

Älä jätä sille mitään. Kynit sen niinkuin kanan.

Vierailija
26/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies jäi kiinni salasuhteesta joitakin vuosia sitten. Siitä alkoi vaikea eroprosessi. Ex oli vaatimassa itselleen mm. puolia mun koruista, mitkä hän oli siis ostanut mulle vuosien aikana lahjaksi. Tai hän ei tarvinnut varsinaisesti koruja vaan niiden arvo pitäisi huomioida osituksessa. Erän sanojen mukaan niitä oli noin 10000e arvosta. Totuus on, että ne korut oli ihan tavallisia Kalevan koruja tmv. Mun vihki-ja kihlasormuksesta myös valitti, kun niissä oli pieniä timantteja. Kyllä kaikki on mahdollista...

Vierailija
27/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies jäi kiinni salasuhteesta joitakin vuosia sitten. Siitä alkoi vaikea eroprosessi. Ex oli vaatimassa itselleen mm. puolia mun koruista, mitkä hän oli siis ostanut mulle vuosien aikana lahjaksi. Tai hän ei tarvinnut varsinaisesti koruja vaan niiden arvo pitäisi huomioida osituksessa. Erän sanojen mukaan niitä oli noin 10000e arvosta. Totuus on, että ne korut oli ihan tavallisia Kalevan koruja tmv. Mun vihki-ja kihlasormuksesta myös valitti, kun niissä oli pieniä timantteja. Kyllä kaikki on mahdollista...

No totta kai ne pitää huomioida osituksessa jos niillä on mitään arvoa, ihan niin kuin kaikki muukin omaisuus. Ei sillä osituksen kannalta ole mitään merkitystä kuka ne on antanut ja kenelle, yhtä kaikki ne on jomman kumman teidän omaisuutta. Eri asia tietysti jos väittää niiden arvoa ihan muuksi kuin mitä se on.

Vierailija
28/28 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole ihan tosijuttu, mutta vastaavan tasoisia vetoja joillain on. Mielestäni hyvä tapa vastata hölmöihin pyyntöihin on antaa yleinen kyllin: eli tädille Vanilja-astioita niin paljon kuin ikinä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi