Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin treffeillä 35v miehen kanssa ja tuli puheeksi lapsitoiveet

Vierailija
27.09.2025 |

Mies oli sitä mieltä, että hän haluaa lapsia ehkä joskus tulevaisuudessa, mutta ei ole vielä varma ja samalla tokaisi, että onneksi asialla ei ole mikään kiire. Olen kohdannut useita reilusti yli kolmekymppisiä miehiä jotka ajattelevat että perhe ehkä voisi joskus tulevaisuudessa olla kiva, mutta tosiaan vasta sitten joskus, ehkä. Ja sitten naisia syyllistetään syntyvyyden laskusta ja siitä että lapsia tehdään liian myöhään. Voisikohan joku kohdistaa valistuksen myös näille miehille, jotka kuvittelevat heillä olevan loputtomasti aikaa ja valintojen mahdollisuuksia näissä asioissa?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tuossa iässä on vielä ainakin 20 vuotta aikaa hankkia lapsia, minunkin isä sai minut 57 vuotiaana 38 vuotiaan äitini kanssa.

20? Kevyesti 50!

Vanhan sukusolut ei ole ideaali asia🙄

Vierailija
42/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs naiskaveri (33v) roikkuu kanssa miehessä (36), joka ei edes tiedä että haluaako hän lapsia ollenkaan... Itse olisin valmis isäksi vaikka heti, mutta ei minusta ole naiset kiinnostuneet, vaikka kuinka olen yrittänyt. M33

Tätä olen miettinyt miksi jotkut miehet ei saa millään naista itselleen. Vaimoni iski minut lähes saman tien kun kuuli kaveriltaan minun olevan vapaana. Enkä edes etsinyt ketään.

Itse kanssa mietin samaa, että mikä minussa voi olla vikana? Olen 177 cm pitkä ja 75 kg painava. Käyn salilla 2 kertaa viikossa ja 2 kertaa lenkillä. Osaan nauttia elämästä ja olen hyvin puhelias. Pidän hygieniasta huolta. Olen vakituisessa työssä ja palkka on noin 2900€ kk. Silti en kelpaa kenellekään naiselle kun kaveriksi ja juttuseuraksi...

Olen avoimesti sanonut haluavani lapsia, vaikka heti jos vaan on mahdollista. Mutta ei sekään ole johtanut mihinkään. No, jään sitten lapsettomaksi. Minua tästä on turha syyttää, sillä olen oman osuuteni tehnyt ja yrittänyt löytää kumppanin. M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kiinnostus kyllä välittömästi jos ei tuossa iässä ihminen tiedä mitä haluaa tai ole valmis kasvamaan aikuiseksi.

Hyvä kuvaus suomiakoista. Ikuinen uhmaikä.

Vierailija
44/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat ne haluaakin heti ruveta lapsen tekoon kun pimpparassa ensimmäinen haiven kasvaa. Miehet on fiksuja, eivätkä tee hätiköityjä päätöksiä.

Vierailija
45/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs naiskaveri (33v) roikkuu kanssa miehessä (36), joka ei edes tiedä että haluaako hän lapsia ollenkaan... Itse olisin valmis isäksi vaikka heti, mutta ei minusta ole naiset kiinnostuneet, vaikka kuinka olen yrittänyt. M33

Tinder toimii Bulgariassa ja Turkissa.

Vierailija
46/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä haluttaisiin syntyvyys nousuun, naisille annettaisiin mahdollisuus säilöä omia sukusoluja ja ilmainen hedelmöityshoito kaikille alle 50v. Se on ainoa tie. Jos haluttaisiin. Näyttää siltä että tarve on kuitenkin tuoda filippiineiltä korvikkeita.

Harmittaako, kun väestönvaihto toimii käytännössä? :)

Vierailija
47/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta ei niillä ekoilla treffeillä kannata myöskään sanoa, että nyt on kiire lapsentekoon. 

Ei kysymys ollutkaan siitä, vaan keskustelimme ihan yleisellä tasolla tulevaisuuden toiveistamme ja siinä tämä tuli ilmi. Ap

Nainen lähtee samantien, jos erehtyy sanomaan, että haluaa lapsia mahdollisimman pian. Nainen kun haluaa ensin matkustella ja kokea kaikkea kivaa miehen maksamana.

Vierailija
48/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä 35 v mies on jo liian vanha miettimään että haluaako lapsia koska sitten naiseen pitää tutustua 2 vuotta ja mies o jo 37 v vähintään. Ei lapsia voi tehdä ettei kunnolla tutustu naiseen koska pitää tietää että onko hyvä parisuhde.  Eli kyllä naisen pitää vaan sanoa topakasi miehelle sitten alussa että jos ei halua lapsia niin näkemiin miehelle ja nainen etsii miehen joka haluaa lapsia.

Vierailija
49/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta ei niillä ekoilla treffeillä kannata myöskään sanoa, että nyt on kiire lapsentekoon. 

Ei kysymys ollutkaan siitä, vaan keskustelimme ihan yleisellä tasolla tulevaisuuden toiveistamme ja siinä tämä tuli ilmi. Ap

Nainen lähtee samantien, jos erehtyy sanomaan, että haluaa lapsia mahdollisimman pian. Nainen kun haluaa ensin matkustella ja kokea kaikkea kivaa miehen maksamana.

Ja jos on suomalainen nainen, niin erota heti lapsen jälkeen. Sit alkaakin elaripetokset ja vieraannuttaminen.

Vierailija
50/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on sanottu. Vaihtakaa sitä alustaa.. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=939799a99ddb1b82c282133… (tutustu profiileihin) ja/tai maksuton https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Vierailija
51/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen miettinyt miksi jotkut miehet ei saa millään naista itselleen. Vaimoni iski minut lähes saman tien kun kuuli kaveriltaan minun olevan vapaana. Enkä edes etsinyt ketään.

Itse kanssa mietin samaa, että mikä minussa voi olla vikana? Olen 177 cm pitkä ja 75 kg painava. Käyn salilla 2 kertaa viikossa ja 2 kertaa lenkillä. Osaan nauttia elämästä ja olen hyvin puhelias. Pidän hygieniasta huolta. Olen vakituisessa työssä ja palkka on noin 2900€ kk. Silti en kelpaa kenellekään naiselle kun kaveriksi ja juttuseuraksi...

Olen avoimesti sanonut haluavani lapsia, vaikka heti jos vaan on mahdollista. Mutta ei sekään ole johtanut mihinkään. No, jään sitten lapsettomaksi. Minua tästä on turha syyttää, sillä olen oman osuuteni tehnyt ja yrittänyt löytää kumppanin. M33

Oot aika lyhyt mieheks. Millaset kasvot sulla on? Onko sun kasvojen iho hyvälaatunen vai ei? Ootko kenties jo kalju? Entä sun hampaat, onks ne suorat vai vinot? Aika vaikeet sanoo ilman kuvaa, mikä sussa on vikana.

T. Nainen Espoosta

Vierailija
52/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tuossa iässä on vielä ainakin 20 vuotta aikaa hankkia lapsia, minunkin isä sai minut 57 vuotiaana 38 vuotiaan äitini kanssa.

Montako sormea?

Vierailija
53/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin naiset tarvii edes miestä, kun ne voi saada lapsen hoidoilla.

Vierailija
54/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo puhui aina huorintekemisestä. Hän ei oikein hyväksynyt uskottomuutta. Oli sellainen vanhan kansan ihminen.

Vierailija
55/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin naiset tarvii edes miestä, kun ne voi saada lapsen hoidoilla.

Tämä on totta. Yhdenkään naisen lapsihaave ei ainakaan jää kiinni siitä löytyykö puolisoa ajoissa vai ei.

Vierailija
56/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varusmiesten keskipituus on muistaakseni 179cm, eli aika lähellä sitä ollaan. Tietysti Tinderissä moni laittaa pari senttiä lisää. Itse sanoisin, että kannattaa kasvattaa pinkkaa, niin rupeaa naisia löytymään. T: 178cm mies, avioliitossa 

Vierailija
57/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän lapsikeskustelut tarkoita sitä, että olisi kiire lapsentekoon. Noista asioista on ihan normaalia jutella alussa kuten muistakin tulevaisuuden toiveista.

Vierailija
58/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen avoimesti sanonut haluavani lapsia, vaikka heti

Jos etsit rakkautta, niin näillä asioilla ei ole mitään merkitystä. Rakkaudessa aon kyse syvemmistä asioista, et maininnut mitään esim. luonteestasi. Jos haluat vain lapsen ja yhteishuoltajuuden äidin kanssa, niin sitten ehkä palkka ym. voivat vaikuttaa, että pystyt huolehtimaan lapsesta, mutta parisuhteessa on kyse jostain muusta kuin rahasta ja ulkonäöstä. Tai ainaki joskus aikoinaan on ollut. 

Vierailija
59/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidallaistujat pilaavat deittimarkkinat. Mieli voi heilua joka suuntaan. Liian iso riski, oli kumppani vela tai ei.

Vierailija
60/78 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkä takia miehet aina viimeseen asti odottelee ja venyttelee lapsen tekoa? Ne lapset on paljon helpompi tehdä ennen 30v kuin 40v:ä 

Se on ihan turhaa leikkiä ikinuorta kun tekemään vaan, jos mies jankkaa lausetta joskus myöhemmin niin se ei ole tekemässä.

Siinä voi nainen sanoa että lapsi tehdään nyt niin sillä voit koittaa miehen haluja lapsen tekoon vai lähteekö menemään