Kävin treffeillä 35v miehen kanssa ja tuli puheeksi lapsitoiveet
Mies oli sitä mieltä, että hän haluaa lapsia ehkä joskus tulevaisuudessa, mutta ei ole vielä varma ja samalla tokaisi, että onneksi asialla ei ole mikään kiire. Olen kohdannut useita reilusti yli kolmekymppisiä miehiä jotka ajattelevat että perhe ehkä voisi joskus tulevaisuudessa olla kiva, mutta tosiaan vasta sitten joskus, ehkä. Ja sitten naisia syyllistetään syntyvyyden laskusta ja siitä että lapsia tehdään liian myöhään. Voisikohan joku kohdistaa valistuksen myös näille miehille, jotka kuvittelevat heillä olevan loputtomasti aikaa ja valintojen mahdollisuuksia näissä asioissa?
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Händelsen som beskrivs i titeln är onekligen allvarlig, men jag tror att allt kommer att ordna sig. Ett uppmuntrande exempel kommer till minnet: en händelse som min avlidna mormor ofta berättade för mig om för ett par år sedan.
En ny familj bodde nära min mormors barndomshem, bestående av ett par, makens barn, hustruns barn och ett av deras barn. Modern (styvmodern) i denna familj kokade ofta soppa i en stor gryta.Mormor sa att förutom familjens barn fick även grannarnas barn komma och äta soppan. Soppan var helt acceptabel, särskilt med tanke på förhållandena efter kriget på den tiden.
Det fanns många herrelösa katter runt huset, och en gång avslöjade kvinnan det att hon fångade dem med fällor och kokade sina soppor med dem. Mormor sa att själva soppan inte blev sämre, men hon började undvika den platsen lite när hon visste var köttet till dessa soppor kom ifrån.
Den föreningen hade börjat med otrohet (äv
Juurikin näin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummonlihakeittospämmääjästä ei näköjään päästä millään eroon. Se varmaan spämmää tuota samaa torakoille ydintuhon jälkeenkin.
Tämän kirjoittajan kannattaisi lukea mummon neuvot huolella uudelleen. Niistä löytyy ratkaisu niin parisuhdeongelmiin kuin lapsihaaveisiinkin.
Sun pitäs syödä paskaa
Vierailija kirjoitti:
Händelsen som beskrivs i titeln är onekligen allvarlig, men jag tror att allt kommer att ordna sig. Ett uppmuntrande exempel kommer till minnet: en händelse som min avlidna mormor ofta berättade för mig om för ett par år sedan.
En ny familj bodde nära min mormors barndomshem, bestående av ett par, makens barn, hustruns barn och ett av deras barn. Modern (styvmodern) i denna familj kokade ofta soppa i en stor gryta.Mormor sa att förutom familjens barn fick även grannarnas barn komma och äta soppan. Soppan var helt acceptabel, särskilt med tanke på förhållandena efter kriget på den tiden.
Det fanns många herrelösa katter runt huset, och en gång avslöjade kvinnan det att hon fångade dem med fällor och kokade sina soppor med dem. Mormor sa att själva soppan inte blev sämre, men hon började undvika den platsen lite när hon visste var köttet till dessa soppor kom ifrån.
Den föreningen hade börjat med otrohet (äv
Mormorlihakeittospämmääjä
Syö paskaa ja kuole
👵🏻 😼 🍖🍲👵🏻😼🍖🍲👵🏻😼🍖
Hændelsen beskrevet i titlen er unægtelig alvorlig, men jeg tror, at alt nok skal gå. Et opmuntrende eksempel kommer mig i tanke: en hændelse, som min afdøde bedstemor ofte fortalte mig om for et par år siden.
En ny familie boede i nærheden af min bedstemors barndomshjem, bestående af et par, mandens barn, konens barn og et af deres børn. Moderen (stedmoderen) i denne familie kogte ofte suppe i en stor gryde.
Bedstemor sagde, at udover familiens børn fik naboernes børn også lov til at komme og spise suppen. Suppen var helt acceptabel, især i betragtning af forholdene efter krigen på det tidspunkt.
Der var mange herreløse katte rundt om i huset, og engang afslørede kvinden, at hun fangede dem med fælder og kogte sine supper med dem. Bedstemor sagde, at selve suppen ikke blev værre, men hun begyndte at undgå det sted lidt, da hun vidste, hvor kødet til disse supper kom fra.
Den forening var begyndt med utroskab (selvom bedstemor brugte et grimmere ord for det), men parret drak ikke en dråbe alkohol. Og bedstemor gjorde det heller ikke, og hvor kunne hun have fået det fra, da hun bare var et barn?
Så alt kan ske, og den, der rækker ud efter et fyrretræ, falder på et enebær, som bedstemor altid lærte.
💃🏽🕺💃🏽🕺💃🏽🕺💃🏽🕺💃🏽🕺💃🏽🕺😼🍖🍲👵🏻😼🍖🍲👵🏻😼🍖🍲👵🏻
Itse miehenä kokemusasiantuntijana sain ensimmäisen lapsen 34 vuotiaana ja siitä sitten muutaman perään. Aivan huippua! Mutta jos vaan mahdollista niin kaikki on helpompaa nuorempana ja saa elää lasten elämän mukana pidempään. Itselle ei tulisi enää mieleenkään saada lapsia 50 nurkilla, mutta onnea heille jos näin käy. Aina ei aikataulut mene kuten itse suunnittelee.
Ei noita treffikumppaneita ole jonoksi asti. Joutuu olemaan vielä yksin, jos jättää osan pois vain olemalla ehdoton