Lue keskustelun säännöt.
Miten miehet kokevat raskaana olevan naisen seksuaalisesti?
12.04.2007 |
Ootteko huomannu et olis halut vähentyny/lisääntyny naisen (siis oman) raskausaikana?
Kommentit (2)
Olen nyt toisella kierroksella ja kyllähän se on hienoa kun on saanut taas nauttia ensin vauvakuumeisesta vaimosta, sitten pyöristyvästä masusta, sitten uudesta vauvasta. Seuraavaa pyöristymistä nyt sitten odotellaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen 9. kuulla, parin viikon päästä syntymässä viides lapsi. Itse olen ollut tosi kiinnostunut seksistä koko raskauden ajan, mies taas menettänyt kiinnostuksensa jo 4. kuulla. Tunne on tosi kurja. Kaipaisin paljon huomiota, hellyyttä, rakastettuna ja haluttuna olemista. Toisen lapsen kohdalla tilanne oli vähän samanlainen ja korjaantui kyllä nopeasti synnytyksen jälkeen. Nyt olen kuitenkin ihan sairaalloisen mustis (vaikka sinänsä aihetta ei ole annettu) ja en edes tee alotteita enää, on se niin latistavaa huomata toisen välinpitämättömyys. Muuten meillä menee mielestäni hyvin ja asiasta on laskettu leikkiäkin. Mutta tietty väkinäisyys tästä hiipii olemiseen. Haluaisin tietää oikeasti mistä tällainen johtuu, kun itse olen aina kokenut oloni tosi eroottiseksi raskaana? Itsetunto heikoilla nyt.