Mieheni ei ole ikinä nähnyt minua alasti
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Väärää syyllisyyttä potee moni . Se on sairaus . Kaikki ihmiset syntyy tänne alasti . Kaikki käy vessassa. Kaikki on samassa veneessä. Miehet käy bordellissa kyllä he näkee erilaisia kuin heitä on hoitajina lääkäreitä kyllä he tietää miltä ihmisten vartalot näyttää .
Kai se omalle miehelle ongelma onkin. Hän on nähnyt ja näkee parempaa, ei minun vartalo ja muodot imartele silmää. Eihän sitä asiaa se muuta jos joku muu vaikka on yhtä "ruma" hänen mielestään.
Sokeutui siis toisen naisen tavaraa katsoessaan.
Sama meillä. En six packiä vaimolle esittele. Ainoa ikävä juttu on, että naidessa penis menee vereslihalle kun hankaa vetskariin.
Ehkäpä sun mies kattelee mielellään toisia naisia alastomana..on teillä outo suhde, se täytyy kyl sanoa
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä. En six packiä vaimolle esittele. Ainoa ikävä juttu on, että naidessa penis menee vereslihalle kun hankaa vetskariin.
Tää on varmaan provo, nauru tuli ihan. Silti sanottava että kyllä meidänkin tilanteesta saisi monta vastaavaa juttua kerrottua ja aivan olisi sellaista matskua että yleisön saisi raikuvasti nauramaan jos lähtisi kiertueelle kertomaan. Ei paljon paljasta pintaa sänkyhommissa vilahtele.
Katso itseäsi kokovartalopeilistä, onneton pösilö, niin ymmärrät, miksi kukaan ei halua nähdä sinua alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi mieheni pitäisi nähdä minut alasti?
Ap
Minä ainakin tykkään katsella alastonta vaimoani.
Olemme aina rakastelleet vähintäänkin himmeässä valaistuksessa.
Visuaalinen ärsyke on tärkeä.
t: mies 54v
Siis tämä on kyllä ihan selvä provo, kattokaa nyt noita sen kirjoituksia
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on kyllä ihan selvä provo, kattokaa nyt noita sen kirjoituksia
Useempi ihminen täällä kirjoittaa, minä yksi heistä. Ei ole provo vaan ihan totista totta. Miehellä on maku johon en ulkonäölläni ole sopiva, olen nykyään ajatellut sen niin että ainakin hän varmasti minua rakastaa kun haluaa kanssani olla, siihen eivät vaikuta ainakaan ulkoiset avut.
Vierailija kirjoitti:
Katso itseäsi kokovartalopeilistä, onneton pösilö, niin ymmärrät, miksi kukaan ei halua nähdä sinua alasti.
Melko asiaton kommentti ottaen huomioon että kukaan ei syyttänyt viesteissä ketään. En itse ainakaan löytänyt kirjoitusta jossa joku olisi kuvitellut ulkonäöstään liikoja niin mihin tämä neuvo viittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
Minä ainakin tykkään katsella alastonta vaimoani.
Olemme aina rakastelleet vähintäänkin himmeässä valaistuksessa.
Visuaalinen ärsyke on tärkeä.
t: mies 54v
Vaimosi on joko onnekas kun olet hänen miehensä tai vaan kaunis sillä tavalla, että häntä on kiva katsella.
On myös tällaisia vaimoja joita mies ei halua nähdä alastomana tai ei ainakaan siitä mitään kiihottumisen tunteita saa. Meillä ollaan kyllä myös alasti lyhyitä hetkiä toisen seurassa kuten esimerkiksi saunassa mutta mitään seksuaalista ei noissa alastomissa kohtaamisissa ole. Lähentelyt tulevat aina kun olen pukeissa eikä mies halua nähdä minua seksin aikana. Kyllä hän silti haluaa että nautin seksistä, hän ei vaan itse nauti näkemisestäni.
Pitkän paneskelun jälkeen lapinmies totesi, että "...nyt et sitten näekhän minuu kahthen viikhon".
Tyttö ihmetteli, että mininkäs nyt ole menossa. Vastaus: "En mihinkhän. Seuraavaksi nairhankin takhaapäin"
Onpa surullista luettavaa. Kai kaiken näköisille ihmisvartaloille löytyy ihailijansa.
Ja ap, haluaa kertoa ja aloittaa keskustelun, muttei sitten kerrokaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saunotko uimapuku päällä?
saunassa muuten käydään aina yksin, niin henkilökohtaista ja tuo on osa peseytymistä. ja ihminen ei varsinkaan akkaväki ole parhaimmillaan esteettisesti, ne märät hiukset mm. ovi lukkoon kun muutenkin pestään ,
Onko hänellä edes avainta kureliiveihisi?
Vierailija kirjoitti:
Onpa surullista luettavaa. Kai kaiken näköisille ihmisvartaloille löytyy ihailijansa.
Ja ap, haluaa kertoa ja aloittaa keskustelun, muttei sitten kerrokaan yhtään mitään.
Onhan se surullistakin että oma mies ei halua mutta minkä hän toisaalta asialle voi. Olen tosiaan ajatellut sen niin että hän rakastaa minua todella, jos rakkaus katoaa ei tähän suhteeseen ainakaan jäädä vain tottumuksesta se on selvä, kyllä hän varmaan haluaa etsiä naisen joka miellyttää silmää. Hänellä on nuorempana ollutkin paljon minua kauniimpia naisia näin olen ymmärtänyt. Mies ei koskaan hauku minua rumasti haluten loukata, nämä asiat ovat tulleet esille enemmän ajattelemattomuutta. Edellinen mieheni halusi minun taas pukeutuvan naisellisesti ja käyttävän seksikkäitä vaatteita. Silloin joskus koin että en ole haluttava itsenäni, silti suhteeseen kuului kiihkoa ja sellaista himoa joka nykyisestä puuttuu. Eihän sellaista voi tietty olla kun toista ei halua hänen itsensä takia vaan ainoastaan tarpeiden tyydytyksen. Seksiä meillä tosiaan on säännöllisesti mutta harvenemassa määrin. Se taitaa olla enemmän sitä että täytämme molemmat velvollisuutemme puolisona.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä edes avainta kureliiveihisi?
Ei meillä kureliivejä käytetä. Eikä muutenkaan hepeneitä. Pimeässä tai peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kun hän saa jotain voimaantumis orkkuja koska pääsee vihdoin päättävään asemaan jostain omassa elämässään? Kiusaten sitä ihmistä, joka oletettavasti on hänen rakkaimpansa? Osa ihmisistä on ihan täysin kaheleita.
Ei ole mitään syytä miksi mieheni pitäisi nähdä minut alasti.
Ap
Lapsia on aika hankala tehdä vaatteet päällä. Voisi kysyä miksi olet niin sitä vastaan että pintaa ei näytetä?
No ei siinä kyllä kovin paljon tarvitse raottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
On täysin normaalia, että suhteissa ollaan avoimia ja nähdään toisensa alasti. Se ei ole vain fyysinen asia, vaan myös osoitus läheisyydestä ja luottamuksesta. Jos kumppani ei kykene olemaan täysin alasti toisen edessä, on syytä miettiä, miksi näin on. Seksuaalisuus ja intiimiys ovat tärkeitä osia läheistä suhdetta, ja jos siihen ei pysty ei suhde voi erityisen hyvin.