Miksiköhän haaveilen alistumisesta ja orjuudesta niin paljon?
Vakiofantasiani on esimerkiksi n+m tai n+n pariskunnalle täydellisesti alistuminen heidän orjakseen.
Jotenkin tuntuu säälittävältä fantasioida tämmöisestä enkä tiedä edes nauttisinko todellisuudessa siitä kun en ole kokeillut. Mutta fantasia se ei vaan jätä rauhaan.
Erikoista on sekin että heteromiehenä olin aikaisemmin halukas alistumaan vain naisille mutta nyt olisin avoin alistumaan myös miehelle jos vain pariskunnan toinen osapuoli olisi nainen.
Pariskunta saisi toteuttaa esim. Erilaisia fetissejään minuun, minua saisi piiskata, joisin heidän pissat ja nuolisin puhtaaksi vessakäyntien jälkeen. Yöksi voisivat laittaa minut häkkiin tai kellariinsa.
Pelottaisi tai hermostuttaisi aluksi tottakai alistua noin kovasti tuntemattomille ihmisille enkä välttämättä koskaan uskaltaudu kuitenkaan.
Kommentit (8)
Mistä AP kopioit nämä juttusi, kun on noin isot välit kappaleiden välissä? Olet tänään postannut melko monta aloitusta tänne.
Kuulostaa seksiriippuvuudelta. Siihen on saatavissa apua, älä jää ongelman kanssa yksin.
Hmm. Vaikea sanoa miksi juuri sinä fantasioit -vai haaveilet?- tuosta. Ei oikein selviä, eikä taida olla selvää itsellesikään onko tämä fantasia vai toteuttamiseen tähtäävä toive?
Itse fantasioin kaikenlaisesta altistumisesta aina sellaisesta kevyestä ilkeilystä ja kontrolloinnista.. kidnappauksen ja täysvankeuden kautta.. siihen asti että joku mies jopa tap...aisi minut vankeuden päätteeksi. Fantasioihini liittyy paljon minuun kohdistuvaa väkivaltaa sekä sellaisiakin seksiakteja ja olosuhteita joista en oikeasti nauttisi edes masokismin kautta. Tunnistan siis että kyse on asioista jotka ovat tosi tosi kiihottavia fantasioida, mutta eivät sellaisia joita haluaisin kokea oikeassa elämässäni.
Oikeassa elämässä tiedän millaisesta kivusta, kontrolloituna olemisesta ja alistamisesta oikeasti nautin myös kokemuksena. Ehkä sinunkin kannattaisi pohtia tätä? Eihän tuollainen täysorjuus kovin yleistä ole edes viikonloppuleikkinä saati elämäntapana ja siihen on syynsä.
Itselläni nämä teemat tulevat taustoistani johtuen. Olen joutunut lapsena kokemaan aika kovia eikä kukaan ole huolehtinut minusta. Aikuisenakin ajauduin aiemmin tilanteisiin joissa kaikki vastuu ja kontrolli oli aivan koko ajan minulla, enkä "saanut" ikinä rentoutua ja tukeutua johonkuhun muuhun.
Nykyisellään minulla on mies joka on minua vahvempi ja arki jossa vetovastuu jakautuu reilusti. Fantasiani ovat silti säilyneet, mutta eivät ole enää pakonomaista eskapismia. Olen myös siitä onnekkaassa asemassa että mieheni tykkää minua alistaa eikä hätkähdä fantasiostani. Vähän niissä merkeissä alunperin tavattiinkin :)
Ja kaikilla ei tietty kumpua mistään traumoista, omalla kohdallani kuitenkin ne ovat syy.
Eli älä häpeä fantasioitasi, mutta mieti mistä johtuvat ja mikä on kiva päänsisäinen fantasia, mikä taas oikea toive jonka haluaisit kokea.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että olet pahasti sairas.
No ymmärrän kyllä että näin on helppo ajatella. Fantasian tasolla tuo on säilynyt ja sanoinhan että en varmaan koskaan uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Vaikea sanoa miksi juuri sinä fantasioit -vai haaveilet?- tuosta. Ei oikein selviä, eikä taida olla selvää itsellesikään onko tämä fantasia vai toteuttamiseen tähtäävä toive?
Itse fantasioin kaikenlaisesta altistumisesta aina sellaisesta kevyestä ilkeilystä ja kontrolloinnista.. kidnappauksen ja täysvankeuden kautta.. siihen asti että joku mies jopa tap...aisi minut vankeuden päätteeksi. Fantasioihini liittyy paljon minuun kohdistuvaa väkivaltaa sekä sellaisiakin seksiakteja ja olosuhteita joista en oikeasti nauttisi edes masokismin kautta. Tunnistan siis että kyse on asioista jotka ovat tosi tosi kiihottavia fantasioida, mutta eivät sellaisia joita haluaisin kokea oikeassa elämässäni.
Oikeassa elämässä tiedän millaisesta kivusta, kontrolloituna olemisesta ja alistamisesta oikeasti nautin myös kokemuksena. Ehkä sinunkin kannattaisi pohtia tätä? Eihän tuollainen täysorjuus kovin yleistä ole edes viik
No nyt oli hieno kirjoitus. Kiitos. Tuossa on ajateltavaa.
Ap
Itselläni ainakin alistumishaaveet ovat myös sitä että pääsisi "vastuusta". Ts päätösvalta olisi toisella. Kaikilla muilla elämän osa-alueilla ohjat ovatkin sitten jatkuvasti minun käsissäni ja se on raskasta.
Kaikki suomalaismiehethän tällaisesta haaveilevat?
Siksi että olet pahasti sairas.