Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isoja rintojasi toiset naiset

Vierailija
27.09.2025 |

kehuneet ja tai halunneet koskea.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi pukuhuoneessa kerran niin, että yksi nainen pyysi yllättäen anteeksi, kun oli jäänyt katsomaan rintojani. En ollut edes huomannut asiaa, kun olin siinä riisunut. 

Minä totesin siihen vaan, että älä huoli, katsoa saa muttei koskea.

Nainen totesi siihen, että melkein meinasi kyllä käsin koittaa.

Sitten käännyin naisen puoleen sillain röyhkeästi olkapäitä taakse vetäen, niin että tissit olivat aivan siinä naisen edessä ja sanoin että tämän kerran voit vähän koettaakin.

No, sehän kokeili, tunnusteli ja nosteli rintojani, sitten vähän paineli. 

Sitten se taisi yhtäkkiä tajuta kuinka seksuaalista se oli ja hyppäsi äkkiä vaan ylös ja häipyi.

Tuli sitten yks kerta kun nähtiin myöhemmin pyytelemään anteeksi. 

Vierailija
2/5 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monestikin. Olen 42 ja juuri vuosi sitten otin "täytettä" rintoihini ja on monet ystävät ja tuntemattomatkin kysyneet ja kokeilleetkin , että miten on noin kiinteät kahden lapsen jälkeen.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri -nainen kerran totesi saunaillassa, että sinulla on kertakaikkiaan upeat isot rinnat. Kieltämättä se oli mukava kehu ja jäi iäksi mieleen. 

Vierailija
4/5 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 55v nainen ja mulla on ihanat tissit. Näytän ne myöskin avokaulaisten mekkojen ja puseroiden myötä. Mieheni rakastaa mun tissejä ja haluaa että näytän niitä kaikille. Olen runsas nainen( ylipainoinen)mun mieheni rakastaa mun jokaista kurvia.

Vierailija
5/5 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 55v nainen ja mulla on ihanat tissit. Näytän ne myöskin avokaulaisten mekkojen ja puseroiden myötä. Mieheni rakastaa mun tissejä ja haluaa että näytän niitä kaikille. Olen runsas nainen( ylipainoinen)mun mieheni rakastaa mun jokaista kurvia.

AI NIIN vastaus: juu kyllä toiset naiset on kehuneet mun tissejä. Ja kännissä koskeneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä