Riikka Purran olisi pitänyt keskittyä budjettiriihessä itse budjetin käsittelyyn, mutta hän moittikin suurimman osan ajasta oppositiota.
Tämä valtiovarainministeri tuntuu olevan aivan toista sorttia kuin hänen edeltäjänsä.
Kommentit (126)
MENKÄÄ TÖIHIN! PERUSTAKAA FIRMOJA! t. Riikka Purra
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on yksi kaikkien aikojen arvostetuimmista valtiovarainministereistämme.
Riikka Purra on ... on ... no, jääkööt sanomatta.
Empatia ei kuulu politiikkaan (Pers.), riittää, kun katsoo metsään (Cuck.) ja kaikilla meillä on, kuule, rajoitteita (Cuck.).
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu politiikkaan (Pers.), riittää, kun katsoo metsään (Cuck.) ja kaikilla meillä on, kuule, rajoitteita (Cuck.).
Ihmettelen miksi nimenomaan kepulaiset olivat VM Saarikkoon niin tyytymättömiä? Olen yrittänyt kysyä tätä kepuleilta mutta en ole kuullut yhtään järkevää syytä.
Ja siis itse en ole kepulainen enkä koskaan Kepua äänestäisi, mutta minusta saarikko oli ihan ok olleessaan ministeri(vaikka kepuliineille vetikin törkeästi kotiinpäin) ja nykyiseen nähden jopa hyvä.
Nämä petturit tuomitaan ihan lähi tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä petturit tuomitaan ihan lähi tulevaisuudessa.
Sinä ihana siellä jossakin. Muiskis!
Vierailija kirjoitti:
No, mitä muuta voi odottaakaan Mäkkärin kassalta ja 'scriptailijalta'.
Mäkkärin kassan työ on ok. Ei mitään moitittavaa.
T. PS puoluetta inhoava
Alkoholi (ml. viinit) voi vahingoittaa terveyttäsi.
Purra haaveilee kaunokirjallisen teoksen kirjoittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Purra haaveilee kaunokirjallisen teoksen kirjoittamisesta.
Aiheena joukkoampuminen lähijunassa
Vierailija kirjoitti:
Juu.
Riikkiksen terapiakäynnit olivat täysin hukkaanheitettyä rahaa. Sen näkee hänestä jo ensivilkaisulla.
Riikka Purra, taattuja fiksaatioita ja psykoosikohtauksia since 1990.
Niin ristiriitainen henkilö. "Pakkoruotsi on poistettava!" Silti hän kirjoitti ruotsista laudaturin ylioppilaskirjoituksissa.
Riikalla on keskittymisvaikeuksia.
Miksi sitten joku jakoi ohjeet kuinka se tehdään ja kehoitti muitakin tekemään? Ikään kuin olisi jo monta itse tehnyt?