Kulutus nollaan, laitetaan valtio konkurssiin
Älkää kuluttako mitään suomessa, ainoastaan pakolliset. Melkein kaikki voi tilata netistä, lomat ulkomailla ( ei pakettimatkoja, ei Finnairia), ruuat (ei tuoreet) voi tilata ulkomailta jne.
Nyt on jo paniikkia kun jengi ei kuluta mutta me pystytään vielä parempaan pihistelyyn. Voi OrpoPurralla tulla äitiä ikävä!
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan jo kaiken vain Torista/Temusta. Ruokaa ostan kaikkein halvinta.
Temusta voi ostaa ruokaakin, pakkaukset on erilaisia, mutta nautaa se on kiinalainen nautakin.
Olen tilannut myös särkylääkettä, toimi paremmin kuin burana. Mulla on tulossa myös hampaiden paikkaamiseen aineet.
Voikohan noita antaa lapsille? Särkylääkkeet on tosi kalliita. Lapsi herää pari kertaa yössä aivan tuskaisena, niin niitä kuluu.
Lapsi pitää viedä lääkäriin. Särkylääkettä ei saa syödä jatkuvasti, se rikkoo elimistön. Kipu tulee selvittää mistä se johtuu.
Eikö se demokratiassa mene niin, että valtio olemme me?
Trumpilla ja Putella tämä asia menee niin, että valtio olen minä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä hyvää siitä luulisit seuraavan?
Jospa hallitus kaatuisi ja EK sekä Suomen yrittäjät saisivat näpeilleen. Kolmekymmentä vuotta on jo syyllistetty tavallista palkansaajaa kaikesta. Mitta on nyt täysi.
Vierailija kirjoitti:
Kahvipaketti 10€, lounas 14,90€, auton pesu 29,90 jne jne. Onhan tällaiset hinnat järkyttäviä..
Suomessa kaikki maksaa liikaa palkkoihin nähden. Vedätystä on ihan kaikessa.
Eli oman toimintanne seurauksista sitten itkette, kun itkette palvelujen ja tukien huononemisesta. Olette hyväosaisia, jotka haluavat että huono-osaisilta otetaan kaikki?
Nyt on kyllä jo pelottavan tyhmää ajattelua. Jos oikeasti kaikki kulutus loppuisi, tarkottaisi se, että lähes kaikki jäisi työttömiksi. Eihän yritykset pysyisi mitenkään pystyssä, kun niiden tuotteetja palvelut ei menisi kaupaksi. Ei olisimitään millä maksaa tukia koko väestölle, joten täällä olisi oikeasti sitten jokainen omillaan.olisi mellakoita ja ryöstelyä. Kaikki joilla olisi säästöjä sen verran, että pystyisivät täältä lähtemään, lähtisivät. Ne joilla olisi vain kiinteää omaisuutta, eivät voisi realisoida sitä saadakseen rahaa pois lähtemiseen, koska kukaan ei ostaisi heiltä mihinkään hintaan asuntoja, taloja, metsää jne. Niille jotka joutuisivat jäämään, tulisi todella karut oltavat. Pulaa kaikesta, eikä lopulta edes varaa lämmittää asuntoaan. Ei pääsyä lääkäriin tarvittaessa. Yleistä turvattomuutta. Kannattaa oikeasti miettiä mitä toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hjyva suunnitelma, toveri Pjutin!
No selkeesti Pjuuttini on sun toverisi, kun kannatat hallituksen toimia. Ehkä kaikki hallituksessa istuvatkin ovat tjooveri pjuuttineita. Suomalaisten, siis työikäisten ja nuorten, etua he eivät nimittäin aja.
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko syömättä tekisi vain hyvää valtiolle, sairaskulut pieneni, kun ihmiset laihtuisivat.
Valtion kulut pienenisi kun lapsia ja vanhuksia kuolisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan jo kaiken vain Torista/Temusta. Ruokaa ostan kaikkein halvinta.
Temusta voi ostaa ruokaakin, pakkaukset on erilaisia, mutta nautaa se on kiinalainen nautakin.
Olen tilannut myös särkylääkettä, toimi paremmin kuin burana. Mulla on tulossa myös hampaiden paikkaamiseen aineet.
Voikohan noita antaa lapsille? Särkylääkkeet on tosi kalliita. Lapsi herää pari kertaa yössä aivan tuskaisena, niin niitä kuluu.
Lapsi pitää viedä lääkäriin. Särkylääkettä ei saa syödä jatkuvasti, se rikkoo elimistön. Kipu tulee selvittää mistä se johtuu.
Miten viet lääkäriin? Hoitajan mukaan kasvukipuja ja menee ohi ajan kanssa. Lääkäriin ei pääse.
Kuinka tyhmiä maa päällään kantaa?