44v naiseni rinnat ovat lässähtäneet, ovat kun kärpäslätkät
On myös tullut erittäin kiukkuiseksi, eikä enää halua rakastella. Onko vastaavia kokemuksia?
Kommentit (33)
Hakeeko täällä muovirintoja ihastelevat miehet itse muovitäytettä kiveksiinsä tai nostattaako niitä, kun vitjamuna-ilmiö iskee?
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas rouvalla on ihan hillittömät hinkit, jotain 105H. Roikkuuhan ne vähän, mutta on tosi kiihottavat.
On myös erittän lihava tolla ympäryksellä. Mullla 75E ja painan 100kg, eli ympärys kertoo lihavuudesta
Hän on saattanut huomata halveksuvan katseesi rinnoilla.Eipä siinä sitten enää paljon haluta rakastella ja olla arvostelun kohteena.
Jos on pienitissinen nainen niin ei olisi tämäkään ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas rouvalla on ihan hillittömät hinkit, jotain 105H. Roikkuuhan ne vähän, mutta on tosi kiihottavat.
On myös erittän lihava tolla ympäryksellä. Mullla 75E ja painan 100kg, eli ympärys kertoo lihavuudesta
Mulla sama, mutta painan 57.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, mutta painan 57.
Tää kuulostaa oikeammalta. Jos painaa sata ei mitenkään ole ympärys 75, ellei ole todella iso päärynä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Mun tissit on aina ollu pienet, oli hankala edes kivoja löytää. Niin vaan lasten teossa meni lätyiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Mun tissit on aina ollu pienet, oli hankala edes kivoja löytää. Niin vaan lasten teossa meni lätyiks.
*Liivejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas naisten raivo on vallalla, kun tisseistä puhutaan. Tai siis patarukkasista.
Kyllä kiva lukea just rinnan poistosta tulleena.
Miksi avaat ketjun, jonka aiheena on riippuvat rinnat, jos et aiheesta pidä?
Miksi sinä luet viestin ja vielä veetuilet? Vai ei leikattu nainen sais enää seksipalstaakaan lukea.
Itseäni taas kiihottavat juuri tuollaiset ekstrapehmeät, riippuvat rinnat. Oon aina haaveillut pääseväni hyväilemään, nostelemaan ym. jonkun ihanan naisen upeita, riippuvia rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas naisten raivo on vallalla, kun tisseistä puhutaan. Tai siis patarukkasista.
Kyllä kiva lukea just rinnan poistosta tulleena.
Miksi avaat ketjun, jonka aiheena on riippuvat rinnat, jos et aiheesta pidä?
Miksi sinä luet viestin ja vielä veetuilet? Vai ei leikattu nainen sais enää seksipalstaakaan lukea.
Tietysti saa lukea, mutta ei kannata alkaa kiukuttelemaan, jos kaikki kommentit ei olekaan mieleisiä.
Vaihda pumpattavaan Barbaraan. On aina valmis seksiin, ei kiukkua, rinnat lässähtää juuri silloin kun sinä päätät.
Yäk, muovia kehoon! Miehesi on infantiili.