Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

44v naiseni rinnat ovat lässähtäneet, ovat kun kärpäslätkät

Vierailija
27.09.2025 |

On myös tullut erittäin kiukkuiseksi, eikä enää halua rakastella. Onko vastaavia kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö muuttuu ajan kuluessa. Tuliko tämä sinulle yllätyksenä? Kun katson kaupungilla 80v. mummoja, tajuan, että he ovat aikanaan olleet tosi seksikkäitä nuoria naisia. Tajuan myös, että oma vaimoni näyttää joskus yhtä vanhalta. Haluan silti olla hänen kanssaan loppuun asti. Sisällä on aina se seksikäs tyttö.

Vierailija
2/33 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko painostanut vaimoasi laihduttamaan? Isotkin rinnat lässähtävät, jos laihduttaa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa.. no jos haittaa, niin aina voit kustantaa naisellesi täytettä rintoihin, sikäli mikäli hän itse on halukas siihen. 

Mulla oli varmasti tuonne viidenkympin ikään asti kauniit pystyt B kupin rinnat jotka alkoivat näyttämään kuitenkin vaihdevuosissa alakuloisilta. Otin maltilliset täytteet ja mieheni itse ehdotti, että haluaa osallistua kustannuksiin. Ja voi pojat.. sain todella kauniit luonnollisen näköiset ja tuntuiset kiinteät rinnat joita mielelläni miehelleni esittelen ja hän hyvin mielellään niitä leipookin. Suosittelen!

Vierailija
4/33 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas rouvalla on ihan hillittömät hinkit, jotain 105H. Roikkuuhan ne vähän, mutta on tosi kiihottavat.

Vierailija
5/33 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laittoi silarit kun tissit alkoi näyttää rukasilta. Nyt on aika mageet

Vierailija
6/33 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tissit tuli semmoisiksi jo 17-vuotiaana kun sain lapsen, sitten vanhempana kun oli kaikki lapset tehty niin kävin kans laittamassa täytettä. Sittemmin on vihdoin ollut tissit ja on vielä luonnolliset ja pehmeät.

Vierailija
7/33 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas rouvalla on ihan hillittömät hinkit, jotain 105H. Roikkuuhan ne vähän, mutta on tosi kiihottavat.

No mitoista päätellen vaimosi on hillittömän kokoinen muutoinkin, kuin hinkeiltään. Tuo 105 ympärysmitta rintojen alta viittaa melkoiseen t@.istelunorsuun.

Vierailija
8/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuosissa mahdat olla itse, vai oletko immuuni ajan vaikutuksille?

Jos ei naista kiinnosta seksi, yleinen syy on, että seksi on tylsää aina samaa ja mies on jäänyt liikaa orgasmeja velkaa. 

Vierailija
9/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas naisten raivo on vallalla, kun tisseistä puhutaan. Tai siis patarukkasista.

Vierailija
10/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu sullakin.

Vierailija
11/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuu sullakin.

Mutta ei pyöreiden rintojen kanssa!

Vierailija
12/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo imetti kaikkia 4 lasta pitkään. Tokihan isot rinnat meni hoikiksi, mutta aikaa myöten pyöreys palasi. Toki siihen auttoi myös vaihdevuosien aikana käytetty hormoonihoito. Mutta pyöreys palaa jos ei liikaa laihduta.

Itse en ole koskaan ollut tissimuehiä joten ihan sama. Pyöreä peppu ja pillu olleet aina tärkeämpiä ja naiselliset pehmeät muodot ylipäätään. Nyt vaimo on jo 67v ja minulle yhä se sama rakas 18v tyttö johon rakastuin. Sielu ei vanhene.

Vierailija
13/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo imetti kaikkia 4 lasta pitkään. Tokihan isot rinnat meni hoikiksi, mutta aikaa myöten pyöreys palasi. Toki siihen auttoi myös vaihdevuosien aikana käytetty hormoonihoito. Mutta pyöreys palaa jos ei liikaa laihduta.

Itse en ole koskaan ollut tissimuehiä joten ihan sama. Pyöreä peppu ja pillu olleet aina tärkeämpiä ja naiselliset pehmeät muodot ylipäätään. Nyt vaimo on jo 67v ja minulle yhä se sama rakas 18v tyttö johon rakastuin. Sielu ei vanhene.

Kiitos Pate viestistäsi. Tässä ei muuten mainittu isoa ja paksua lainkaan?

Vierailija
14/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paten vaimo taas vissiin aamuvuorossa?

Vierailija
15/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä taas naisten raivo on vallalla, kun tisseistä puhutaan. Tai siis patarukkasista.

Kyllä kiva lukea just rinnan poistosta tulleena.

Vierailija
16/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi avaat ketjun, jonka aiheena on riippuvat rinnat, jos et aiheesta pidä?

Vierailija
17/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi avaat ketjun, jonka aiheena on riippuvat rinnat, jos et aiheesta pidä?

Myös minä ihmettelen tätä. Jotta voi loukkaantua?

Vierailija
18/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä sen koko näyttää sua ahistavan, kun pitää jatkuvasti avautua ja muistuttaa. Et toki ole milläänlailla kateellinen, kuka nyt sellaista luulisi. 

Vierailija
19/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä sen koko näyttää sua ahistavan, kun pitää jatkuvasti avautua ja muistuttaa. Et toki ole milläänlailla kateellinen, kuka nyt sellaista luulisi. 

Minäkin haluaisin kuulla lisää tarinoita sun isosta ja paksusta kullistasi. Ne on jotenkin niin viihdyttäviä. 

Olitkin hetken pois palstalta ja jutut olikin sen vuoksi aika kuivia. Ehkä nyt sitten saadaan taas pientä säpinää ketjuihin?

Vierailija
20/33 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lattarintainen vit.. sika!