*^*ELOISAT ja torstai-turinat*^*
Kommentit (26)
tuota isoo ukkoo ja sen ruumiintoimintoja en nyt tänään viiti lähteä kommentoimaan - voisi taas olla kohtuu sappipitoista tämä tarina (muutama ruma sana tähän...) Onneksi tänään on ehtoolla vuorossa hepastusta niin saa vähän kiukkuja pihalle....
Notta etiäppäin.
TUULIlle hirmusti kanssa onnea :) huliratistus ja sillai. En nyt laula tällä kertaa. Pumpulin synttäreille täällä pinossa veisasin ja palaute oli melko kalseaa. Niimpä tuo pikku-ukkokin ymmärtää melki aina pyörtyä samointein nukkumaan ku minä alan laulaa ;p
Galluppia pukkasi. Emminä muista, anteeksi :s Hiukan on hiljaiseloa tämä meikäläisen kirjoittelu ainaski niinkauan ku saadaan tuo tuotepaketti kerjättyä, ei vaan aika riitä. Pinoja käyn kovasti lukemassa ja hihittelen täällä.
Ja sitte lisää omanapaa: Aleksi on vaan vieläki kipiä. Se oli vaan välivaihe tuo hetken kuumeeton olo. Taas nousi lämpö ja äkä valuu. Haroi tossa korviaanki se verran että roudasin omalle tk-lääkärille.
Nii-in - onnistuin saamaan ajan samalle päivälle, Helsingissä :)) Meidän lääkäri on semmoinen aika " karu" kaveri, ei siis kirjottele reseptejä turhaan ja ottaa aika tosissaan tuon työnsä (ainakin semmosen kuvan oon saanu) eli oon siis tosi tyytyväinen. Katsoi korvat ja kurkun ja kuunteli pikku keuhkot ja antoi terveen paperit ;)) Ja sanoi vielä että hyvä kun toit että tulee suljettua tuommonen mahollisuus mielestä:)) Vanhaa äitiä helpotti isosti ku ei ollukkaan korvissa mittään. Ja ihanaa ku ei haukkunu vainoharhaseksi vanhaksi akaksi :))))
Kaikille isot jaksut ja paranemissäteitä ~~~~~~~~~~ sairaille.
nallu (on nyt vähän väsynyt)
Ekaksi Suurkiitokset kaikille kuivausrumpukyselyyn vastanneille!! Yhden koneellisen jo pyöritin; ja ihanan pehmeitä vaatteita tuli.. eikä näyttäny mikään kutistuneenkaan.. ainakaa paljoo:)
IKARUS: Siitä yöpymisestä minäki, että siihenkö lie tyssää se meiän reissu, ku ei siellä taia paljo vapaita majataloja olla:( Ainaki sen mitä kattelin noita hotelli Villan ja Mangon sivuja, nii täydeltä nekin vaikutti.. Että pystytetäänkö teltta sinne Hatapään puistoon, vai onko parempia ideoita?? ;)
Niin ja Tuulille onnitelut täältäkin!!
Ja nyt Kärpät-Jokerit taistoa seuramaan telkusta. Ette varmaan arvaa kumpaa joukkuetta minä kannatan?? Toivottavasti saadaan " poika" kotiin jo tänään;)
otappas kuule ja soita noihin majapaikkoihin -ei nuo nettisivut välttämäti kerro totuutta...
nallu
Mitä siis tuo ammattikirjallisuus sanoo konttauksen tarpeellisuudesta? Minen oo kuullukaan. Meillä kaksoset ryömivät mielelään ja kovasti nostavat peppuaan konttausasentoon.
Mulla tää ilta kiirettä, sillä Mr. iso A täällä apunani, kun iskä töissä. Hyvä tsägä käynyt, että olen saanut mitä mukavimman Mr. A:n. Tullaan hyvin juttuun.
Opemammalle jaksuja päänsäryn kanssa, tiedän tasan tarkkaan kun jysäri jyskyttää. Onneksi kaksosten jälkeen ollut tuo pää kunnossa ;)
Poissa hyvä, kotona paras...Pääsiäisloma siis loppui ja palasimme mailta kotiin. Kyllä se vaan on niin kiva tulla aina kotiin. Veerakin nautti ihan selvästi, kun pääsi omilla leluillaan leikkimään ja omaan sänkyyn nukkumaan.
Olen olut nettipimennossa ja enpä taida kaikkia vanhoja pinoja jaksaa lukea. Eli jos joku on minulta jotain kyselly tms. niin tehkääpä se uudestaan nyt, kun koneelle pääsen päivittäin.
Sen verran olen selvillä, että HANNELILLE oikein paljon paljon onnenenkeleitä odotukseen! Ihanaa!
Kauheaa: Minulla alkaa reilun viikon päästä työt! En haluaisi kyllä edes ajatella asiaa, mutta pakko on alkaa valmistautumaan. Onneksi edessä on vain kuusi viikkoa töitä ja sitten alkaakin kesäloman kautta hoitovapaa näillä näkymin elokuulle 2008 saakka. Eli jospa minä tuon ajan jaksan. Mutta varmasti tulee päivisin hirmuinen ikävä tyttöä, vaikka hän isänsä kanssa onkin hyvässä hoidossa. Kolmena viimeisenä päivänä pitää turvautua kummitädin apuun, kun mies menee sitten itsekin töihin. Pitäis vissiin vähän vaatekaapin sisältöä uusia, kun eipä ole raskauden jälkeen tullut juuri mitään osteltua ja kaikki vanhan näyttää kauhtanoilta ja out' eilta...
Tänään selvittelin hoitovapaa asioita ja selvisi, että siitäkin suuresta tulosta menee veroa. Käteen jää 360eskoa kuussa. Kuinkakohan sillä elelee??!
Hyviä unia & vointeja kaikille. Ja terveyssäteitä pipeille!
Puppe
sulle vaan taas pikaiseen tulin kirjoitteleen, että juu, ei mee se Tampereelle menevä juna tästä ohi, mutta se nyt mikään ongelma oo, ku aina jos johki pitää junalla mennä, niin mennään naapurikuntaan ylivieskaan. Eli paikallistanet varmaankin sen.. ?? Kyl mä kai oon innokas lähteen junallakin, jos saan (vaikkapa teistä) matkaseuraa, yksin en kyllä jaksa pojan kans lähtee sinne möllöttään. Mutta voidaan lähtee autollakin, mä voin ajaa, mä en oo liiemmin arka tuolla liikenteessä, mutta voi se olla, että tampestereella alan arpomaan yksisuuntasten kans, ne kun on mulle vaikeita =) Ehkä turvallisempaa junalla ?? =D
Miten, ootko miettinyt sitä majotusta.. sellanenkin kai pitäis hommata.
Mutta mun tarttee mennä taas, iskee pien ressinpoikanen, kun ei tämäkään akka repiä joka paikkaan. Sitä vielä piti sanomani, että PIA74:lle kovasti paljon tsemppiä opiskeluun!!!
ikarus