Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanini haluaa, että asutaan hänen elintasonsa mukaan kaikki puoliksi maksaen

Vierailija
26.09.2025 |

Eli käytännössä siis hänen vaatimattomassa rivarissaan. Minulla olisi varaa paljon kalliimpaankin asuntoon ja omistussuhteet voitaisiin laittaa sen mukaan. Muutunko  katkeraksi jos suostun? Exän kanssa meillä oli kiva ok-talo

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, olet vapaa lähtemään suhteesta.

Vierailija
2/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan tuommoseen suostu.   Tyrannihan tommonen moukka on.  😝😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet jo katkeroitumassa, äänen sävystä päätellen. Nyt vain haet vahvistusta päätöksellesi.

Vierailija
4/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan muutut. Etsi sellainen, joka maksaa puoliksi elintasounelmasi.

Vierailija
5/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 🐷

Vierailija
6/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asumisella mitään väliä?

Vierailija
7/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette asuisi erillänne, suhde pysyy parempana kun kumpikin voi asua miten haluaa ilman vaateita.

Vierailija
8/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ostaa ylimääräisellä rahalla vaikka mieleisen mökin tai kakkosasunnon tms. 

Vierailija
9/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Epätyydyttäväati, ankarasti ja hankalasti asuminen tekee elämästä kurjaa. Ei kodin tarvi olla mikään luksuslukaali, mutta jos varallisuus mahdollistaa riittävän ison ja mukavan kodin, niin se on ehdottomasti siihen käytetyn rahan arvoista.

Toki on suhteellista, mikä on "riittävän iso ja mukava". Olosuhteet muuttuvat ja minäkin olen asunut pienesti ja hankalasti. Ja sillä on pärjättävä, jos muuhun ei ole mahdollisuuksia. Mutta jos on, niin en kyllä tasan alkaisi minkään periaatteen takia pihistelemään.

Vierailija
10/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun mökillä, on myös asunto kaupungissa, mutta en siellä edes juuri käy. Turha asunto, myisin pois, mutta töidn takia joutuu joskus käymään. 

Olen laskenut että vielä tulee halvemnaksi pitää asuntoa kuin olla hotellissa, vaikka käyn asunnolla vain n. 50 yötä vuodessa. On niin halpa vastike.

Vierailija
11/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että karmea vuokraluukku, homatalo tai hulppea uusi okt, ei mitään eroa

Vierailija
12/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun mökillä, on myös asunto kaupungissa, mutta en siellä edes juuri käy. Turha asunto, myisin pois, mutta töidn takia joutuu joskus käymään. 

Olen laskenut että vielä tulee halvemnaksi pitää asuntoa kuin olla hotellissa, vaikka käyn asunnolla vain n. 50 yötä vuodessa. On niin halpa vastike.

Ja mihin tämä liittyy?

Vierailija
13/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kumppanisi ei halua kalliimpaa asumismuotoa eläen osin siivelläsi. Vaikuttaa että asunto on tärkeämpi kuin kumppani joten sinulla helppo ratkaisu tehtävänä. Muutat unelmiesi taloon ja ehkä löydät myös uuden kumppanin joka sinne sopiva. Toisaalta taas onko nykyisen kanssa muutoin kiva parisuhde kun ex:n kanssa ei ollut vaikka kiva talo olikin?

Vierailija
14/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan ostaa ylimääräisellä rahalla vaikka mieleisen mökin tai kakkosasunnon tms. 

Minulla on jo mieleinen kesämökki

Ap

Vierailija
15/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:sta huomaa että siihen on syynsä että hän on exä

Vierailija
16/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo mieleinen kesämökki

Ap

No sittenhän voit hyvin asua kumppanisi rivarissa, suurimman osan ajasta kuitenkin ihminen viihtyy mökillään.

Vierailija
17/17 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo katkera. Kumppanin valinta on ollut vain sosiaalista toimintaa ja seksin vakiinnuttamista. Nyt v1tu ttaa, kun kompromissi alkaa tökkimään.

No täältä voi varmaan saada tukea, koska palstalla aika paljon vastaavia itseriittoisia keski-ikäisiä uramammoja.

(tosin merkityksetöntä tukea)