Onko Sanna vihdoin muuttamassa ulkomaille?
Myy Töölön asuntoaan. Vai onko joku stalkkeri taas vainoamassa? Vai paparazzi Hörkkö muuttanut vastapäisen puun taakse zoomeineen? Tai sitten ostamassa Helsngin ulkopuolelta jotain kartanoa. Sanna on nyt Amsterdamissa, Instan mukaan piti sekä luennon että häntä haastateltiin, tupa oli täysi ja yleisö tykkäsi kovasti instakommenteista päätellen. Tänään Munchenissä, huomenna Lontoon Global PRogressive Summitissa. Lindtmankin näyttää siellä heiluvan yleisössä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannasta tulee YK:n pääsihteeri. Tämä tieto on varma.
Ja meriitit ovat mitkä?
Entä sinun, saitko kelagoldin?
En! Ihan omalla kovalla työllä olen tullut toimeen! Akateeminen, kaksi tutkintoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meriitit ovat mitkä?
En! Ihan omalla kovalla työllä olen tullut toimeen! Akateeminen, kaksi tutkintoa!
Ei uskoisi, kun käytöstavat niin surkeat, varmaan myös omistat perussuomalaisten puoluekirjan?
Vierailija kirjoitti:
Lähtis vaan ulkomaille asumaan. Kukaan ei tunnistaisi mokomaa.
Sinut tunnustaa jo kaukaa, lapsetkin pelästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna myy, asuu Lontoossa muutaman vuoden ja tulee sitten presidentiksi suomeen.
Voi pyhä yksinkertaisuus, onko ap:n peryskoulu jäänyt kesken? Ei presidentiksi TULLA, vaan hänet valitaan vaaleilla. Joten eipä sannulilla ole mahiksia.
Tuskin pressaksi haluaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinilla työsuhde asunto Lontoossa, lisäksi Tampereella, joka oli jo k.edustajan ajoilta ja lisäksi tämä Helsingin koti.
Marin viihtyy myös Tampereella.
Tämä. Hän on suomijuntti, enkä tarkoita haukkumasanana,vaan on kotonaan täkäläisten luona.
Emmaa hän ei vie ulkomaille asumaan.
Saattaa muuttaa Tapereelle, kun Ilmari on siellä.
On hänellä ystäviä muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti vaihtaa osoitetta, koska sekopäät eivät jätä häntä ja tytärtään rauhaan.
Iltalehden kommenteissa jotkut urp ot valitti ettei ikinä laita instaan lapsensa kuvia.. tämä muka on huono asia... (ei siis laita naamakuvia).
Ihmiset on niin tyhmiä.
ei pidäkään laittaa!
Miksi sinne pitäisi laittaa yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtona on Norsunluurannikon diktaattorikuningatar. Tämäkin on varma tieto.
Kauheaa kateutta taas tänäänkin vauva palstalla. Missään ei ole koskaan ole keskusteltu Sanna Marinista niin paljon kuin tällä kateellisten luusereiden palstalla.
Luuserit ovat kateellisia menestyville, mukaville, viisaille, rehdeille ja kaikille kauniille naisille. Nehän täällä suoltavat joka päivä paskaa oloaan ja eloaan muille luusereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meriitit ovat mitkä?
Ei uskoisi, kun käytöstavat niin surkeat, varmaan myös omistat perussuomalaisten puoluekirjan?
Ei ole kukaan kyllä minun käytöstavoistani valittanut missään! Omissa käytöstavoissasi lienee myös korjaamista! Lisäksi YK:n pääsihteeriksi on tarjolla monta kovaa ja kielitaitoista hakijaa. Ei siihen virkaan niin vain kävellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meriitit ovat mitkä?
En todellakaan omista!
Jospa muuttavat Jonin kanssa yhteen. Ehkä pois kantakaupungista. Nyt oli julkaistu uusi kuva, jossa kulkevat lähekkäin sateenvarjon alla.
Ei Sanna ulkomaille muuta. Lapsen isä on Suomessa. Eiköhän Sanna muuta yhteen Jonin kanssa pois kantakaupungin levottomuudesta.
Mitä väliä vaikka muuttaisikin? Muutatko perässä stalkkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
ukkola, saarijärvi vai stellan?
Hyvä kommentti. Miksi julkisuuden henkilöistä puhutaan pelkillä etunimillä, vaikkei olla henkilökohtaisia tuttuja ensinkään? Ollaan kuin hyvinkin tunnettaisiin. Minulle tuo henkilö on Sanna Marin. Muitakin ihmisiä, joita en itse tunne, kutsun koko nimillä. Miksei hän sitten ole pelkkä Marin?
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kateellisia ole. Vain kyllästyneitä siihen sieluttomaan ämmään, joka joskus oli pm.
Milläs nää hullut akat tyhjiönsä täyttää, jos Marin muuttaa ulkomaille?
No jos on asunto Tampereella ja toinen Lontoossa niin ei hän varmaan Helsingin asuntoa edes tarvitse enää. Tampereelta sukkuloi Helsinkiin junalla tai autolla puolitoista tuntia jos sinne asiaa tulee. Tai punkkaa kavereitten luona.
Asiaa!