Mikä taho auttaa kun ruokaa eikä rahaa ole ollenkaan enää tässä kuussa, Kela ja sossu jo käyty läpi, samoin diakonia...
Rahat ja ruoat loppuivat eilen aamulla...Mitä voin tehdä? Täysin kestämätön tilanne :((
Kommentit (31)
Rako reisien välissä, satanen varvista minuutin panosta ja kauppaan kärryjä työntämään.Toista se on miehillä viikon töissä että saa edes oluet ostettua.
Commu sovellus. Siitä pyydät apua
Vesipaasto.
Luonnosta saa myös lehtiä ja havunneulasia ja tähän aikaan jopa omenoita, marjoja ja sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vesipaasto.
Luonnosta saa myös lehtiä ja havunneulasia ja tähän aikaan jopa omenoita, marjoja ja sieniä.
Kalaa järvet täynnä.
-Kun katsoo miten paljon ihmiset ostavat mm. nikotiinipusseja (kiekkoja) kaupasta, niin aika harvalla on rahasta pulaa Suomessa.
-Suurimmalla osalla rahat kuluu mihin sattuu, eikä osata budjetoida tuloja ja menoja. Näkeehän sen jo tuosta - Raharemontti-ohjelmastakin.
- Mihin turhaan sä tuhlasit rahasi tässä kuussa?
- Kun rahaa on, niin kannattaa tosiaan ostaa varastoon puurotarpeita, riisiä, makaroneja tms. joista saa edes jotain syömistä, jos muuta ei ole kaapeissa, eikä ole rahaa jäljellä.
- Omakotialueilla saattaa olla vielä mm. omenoita, joita moni tarjoaa ihan ilmaiseksi halukkaille.
Mikä taho auttaa kun tämä ap:n jankutus ei saatana lopu koskaan, aina vaan sama virsi?
Oletko katsonut netistä osoitteesta www.rednet.fi ? Siellä on tietoa, mistä saat ruokaa ilmaiseksi yhden muovipussin. Ja koska. Ite oon käynyt ainakin 2-3 kertaa. Uusimman pussin kaikki meni tosin roskiin. Ja myös voi tehdä haun, että itse saa valita, mitä ottaa. Sellaisiakin paikkoja on. Ei tarvitse olla minkään kirkon yms jäsen saadakseen. Pitää olla vain 1-1,5 tuntia aikaisemmin paikalla, koska sinne on varmasti tunkoa ja siellä jaetaan ensin numerolaput, että saa sen pussin. Siellä myös tarjotaan ilmaiseksi muuta ruokaa, viimeksi oli mm voileipä, jäätelö, grillimakkara, kahvia/teetä...................tai oikeastaan jopa 2 h aikaisemmin, että ehtii myös syödä. Ei se ole siis pakollista, mutta kannattaa kokeilla. Suosittelen.
Mä en ymmärrä miten rahat voi loppua yllättäen eikä kaapissa ole ruokaa. Eikö ole mitään tajua rahankäytön suhteen. Tuo vaikuttaa jo tyhmän ihmisen toiminnalta.
Sunnuntaina kirkkoon ehtoolliselle, saat viiniäkin.
Kaikki muu on käyty läpi,mut ei näköjään leipäjonoa.