Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi homot, vihervas sarit ja muuten kuulemma syrjityt itse on niin ilkeitä tosi TVssä?

Vierailija
26.09.2025 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/05eaeca1-1772-4c2b-8ee4-ea158f9…

Itse en katso tota hömppää mutta tulipa vaan mieleen. Nää on siis ne suvait sevaiset ihmiset jotka on kaikesta tällaisesta kuulemma kovin huolissaan ja sitten itse asialla. 

Fatim Diarran ja Rosa Meriläisen käytös suivaannutti katsojat Nyt puhuu tv:ssä itkenyt Miisa Nuorgam

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/67d0d2b3-b876-4e26-8373-119ba3…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-TV on totta. 

Vierailija
2/4 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kokevat itse olevansa kiusattuja ja oikeuttavat sillä huonon käytöksen muita kohtaan. Onhan vihreistäkin (puolue) jo pitkään uutisoitu, että siellä mittavia erimielisyyksiä ja riitoja, ei meinaa rivit pysyä kasassa. Ja PRIDE-festivaalin työntekijöistä uutisoitiin tänä vuonna että siellä kuulemma ihan vastaavia ongelmia. "Yllättäen" mitään toimintaa ei voi pyörittää niin, että kaikkien jokaiseen erityispiirteeseen mukaudutaan ja kuitenkin asiat saadaan tehtyä tehokkaasti ilman suurempaa riitaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä on yhtä paljon ilkeitä ja kilttejä ihmisiä kuin valtaväestössä. Ilkeät pyrkii aina maksimoimaan oman vaikutusvaltansa ja he käyttää mitä tahansa vipuvartta päästäkseen tavoitteisiinsa, kuten esim. vähemmistöasemaa.

Vierailija
4/4 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-TV ohjelmiin hakee jo valmiiksi toisia luonteeltaan kärkkäämmät, näkyvämmät ja röyhkeämmät ihmiset. Tai kai sitä joksikin näkyvyyden tarpeeksikin voi sanoa.

Tähän voi sitten lähteä analysoimaan, että onko kyse näistä ihmisistä yksilöinä, vai osana vähemmistöä. Mielestäni samaan tapaan voisi kysyä, että miksi Temppareissa olijat on kaikki niin läheisyysriippuvaisia, etteivät kestä paria viikkoa ilman, että joku nukkuu vieressä, ihan sama kuka. Varmaan siksi, koska siihen ohjelmaan tarkoituksella haetaan sellaisia, että tulee enemmän konfliktia katsottavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi