Johan oli Alex Karev katkerana!
Kommentit (12)
Multa on tainnut jäädä joku jakso väliin... Voisko joku kertoa?
Voisko joku kertoa, mitä tapahtui?
Siihen asti näin kun Alex sanoi 7.lapsen isälle, että hanki asianajaja niin saat lapset collegeen... sitten heräsi meidän taapero ja piti mennä nukuttamaan...
Taitaa tehdä hyvää pieni oppitunti naisista sille.
kertosko joku uteliaalle, mistä?
:)
Muakin ärsyttää Meredithin hahmo, varsinkin kun tyttö tuntuu jakavan joka toiselle eikä kukaan pidä sitä huonona asiana. Tosielämässä tuollaiselle on oma nimensä.
Karevilla on joku kriisi rehellisyyden ja lääkärin hienotunteisuuden tasapainon suhteen. Onhan se jo aiemminkin ottanut yhteen esim. Burken kanssa siitä, miten suoraan potilaalle sanotaan ja miten paljon toivoa annetaan.
Minua alkaa tympäisemään koko sarja. Varsinkin se loppulässytys (joo, onhan se tavallaan Meredithin päiväkirjaa).
Meredith ja Derek palaavat yhteen! Luvassa on paljon draamaa. Burke kosii Cristinaa ja George menee naimisiin Callien kanssa, mutta joutuu sänkyyn Izzien kanssa...
Ally McBealia, siis aivan lapsellinen ja elämä pyörii pimpsan ympärillä. Tosi uskottava lääkärihahmo siis.
Vierailija:
elämä pyörii pimpsan ympärillä. Tosi uskottava lääkärihahmo siis.
Musta se Meredith tosin on ollut ärsyttävä alusta asti. Ja Allykaan en koskaan voinut sietää. Ei vaan mun tyyppisiä ihmisiä. Ihme neurootikkoja. Mä en diggaile kyllä siitä McDreamystäkään. George on musta niin kiva :) kunnon mies! Onneks ei alkanut olee ääliö meredithin kans. Se uus nainen on kauniimpikin :)
Ja tapani mukaan kuolaan nättejä pahoja poikia Alexia ja Markia. Tai no, Alex enää niin paha, kolmannen kauden lopulla taitaa olla jo koko sarjan säädyllisin ja kunnollisin hahmo. Callie on tosiaan upea, ainoastaan hiukset laitettu aivan karsealla tavalla, näyttelijä on vielä paljon Callieta kauniimpi.
Vierailija:
George on musta niin kiva :) kunnon mies! Onneks ei alkanut olee ääliö meredithin kans. Se uus nainen on kauniimpikin :)
Karev käy varmaan läpi mielenkiintoisen kypsymisvaiheen. Voi asenne naisia kohtaan muuttua.