En ole koskaan eläissäni syönyt pizzerian pizzaa yksin
Aina jos olen jonkun pizzerian pizzan syönyt se on tapahtunut yhdessä jonku ystävän/työkaverin/tyttöystävän kanssa.
Ei ole ikinä tullut mieleenkään mennä pizzeriaan tilaanaan pizza yksin. Tai vielä pahempaa tilata sellainen Woltilla kotia.
Tuli vaan mieleen kun teeveessä höpistiin taas Woltista, minä en käsitä että joku tilaa jotain pizzaa kuljetuksella ja syö yksin, ei mitään järkeä.
Jos yksin kotona syö sitä hakee lähikaupasta eineksiä tai syl nuudekeita kaapista.
Kommentit (9)
No jos ei vaikka omista tyttö/poikaystävää..ja silti tykkää pitsoista
Eikai sille mitään sitten voi, jos pitsan syöminen ja tilaaminen menee rajallisen ymmärryksesi yli.
Ihan säpsäytti, mulla taitaa olla sama homma! Ellen sitten joskus nuorena ole kännipäissäni illan päätteeksi tilannut, mutta en siis ainakaan muista, että olisin ikinä syöny kunnon pizzaa ihan yksin :D erikoista
Minä en ole eläissäni käynyt yhtään kertaa pizzeriassa.
itse en jaksa niitä isoja pizzoja syödä yksin, mutta kyllä joku aidon italialaisen ravintolanohutpohjainen pizza menee yksinkin.
Minusta nimenomaan pizza on sellainen ruoka, joka maistuu parhaiten omassa yksinäisyydessään syödessä. Sitten taas esimerkiksi jouluruoka on mielestäni sellaista seuraruokaa, ettei se ole oikein sama asia syödä, ellei ole iso pöydällinen tärkeitä ihmisiä.
Minä olen ja tilannutkin kotiin.vain itselleni
Minä taas olen. Ei pizzan syömiseen seuraa tarvitse. Ostaa itselleen ja jos ei jaksa kerralla, niin jatkaa myöhemmin.