Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetko että joku välittää sinusta aidosti?

Vierailija
25.09.2025 |

Haluaisitko sellaisen ihmisen. Tai ystäviä. Onko kohtaamiseen paikkoja ja aikaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun välitän itse.

Vierailija
2/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä. Ei edes puolisoni. Vanhempani ovat ainoita, jotka välittävät, mutta he ovat jo vanhoja ja asuvat kaukana, enkä voi vaivata heitä asioillani ja murheillani. Sisareni eivät välitä. Ystäviä minulla ei ole. Olen käytännössä täysin yksin maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset välittää, muut eivät.

Vierailija
4/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välitä. Ei edes puolisoni. Vanhempani ovat ainoita, jotka välittävät, mutta he ovat jo vanhoja ja asuvat kaukana, enkä voi vaivata heitä asioillani ja murheillani. Sisareni eivät välitä. Ystäviä minulla ei ole. Olen käytännössä täysin yksin maailmassa.

Olipa outo vastaus siihen nähden, että vanhempasi välittävät sinusta.

Vierailija
5/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta mitä minulle kuuluu, ei edes omaa perhettä. Heille riittää kun saavat vuodattaa omat asiansa minulle. Jos kerron omia kuulumisia, he vaihtavat aihetta nopeasti.

Vierailija
6/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, huomasin itsekin, että kirjoitin huonosti sen. En jaksanut ruveta korjaamaan. Tarkoitin, että he ovat ainoita jotka välittävät, mutta en voi kuormittaa heitä murheillani.

Vierailija
7/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juurikaan. Oli miesystävä, mutta hän välittää vain itsestään, joten oli parempi laittaa poikki. Ikääntyvät vanhemmat toki välittävät siten kuin vanhemmat yleensäkin, mutta eivät he tunne minua. Kukaan ei tunne 

Vierailija
8/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei edes vanhemmat. Seurustellut olen koko ikäni ja välittäminen on kestänyt miehen puolelta sen ajan kuin ihastuminen. Yritän välittää itse itsestäni.

Vierailija
9/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia ystäviä, harmi kyllä. Mutta mun koira tietysti välittää koko sydämellään ja samoin mun lapseni. Vanhemmat ei ole ikinä välittäneet musta.

Vierailija
10/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani

Vierailija
11/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, huomasin itsekin, että kirjoitin huonosti sen. En jaksanut ruveta korjaamaan. Tarkoitin, että he ovat ainoita jotka välittävät, mutta en voi kuormittaa heitä murheillani.

Olet silti todella onnekas.

Vierailija
12/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin joskus mieheltäni, että olisiko hän vielä kanssani jos vammautuisin ja joutuisin pyörätuoliin. Mies vastasi että ei olisi, vaikkakin on jälkeenpäin koittanut kieltää että olisi sanonut noin. Mutta niin hän sanoi, ja se kertoo paljon. En siis usko, että rakastaa tai välittää oikeasti.

Vierailija
13/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti yhtä vähän kuin itse välitän muista. Yritän käyttäytyä ystävällisesti muita kohtaan ja yleensä myös he ovat minulle ystävällisiä. Tosi asiassa ihminen on kuitenkin aina yksin. No jossain akuutissa kriisitilanteessa saattaa saada tai itsekin antaa tukea toisille, mutta tavallisessa arjessa ainakin tällainen yksin asuva, etätöitä tekevä keski-ikäinen on ihan yksin. Tämä siis vain neutraalina toteamuksena, en valita. Itse olen elämäntieni ja ystäväni valinnut. Sukulaisista en edes aloita. He asuvat kaukana. 

Vierailija
14/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja sisareni varmasti välittävät minusta. Olemme jotenkin tosi sulkeutuneita kaikki kolme, joten emme pysty ilmaisemaan suoraan kiintymystä toisiimme sanoin tai kosketuksin, mutta tiedän kyllä että he rakastavat minua ja minä heitä. 

Olen myös varma, että pari lähintä ystävääni välittävät minusta aidosti. 

Vierailija
15/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. En usko että muut.