Kuka on sun kaksoisolento ulkonäön perusteella?
Kommentit (92)
Scarlett Johansson kuulemma, ainakin joskus yläaste/lukioaikoina sanottiin
Mulle joku tuntematon mies sanoi pari vuotta sitten ratikkapysäkillä, että näytän Janis Joplinilta. En koe itse näyttäväni, mutta otan tuon kohteliaisuutena sillä Janis oli kaunis.
Hyvinä päivinä Jackie Kennedy, huonoina Jaajo.
James Bond, tarkennettuna Roger Mooren Bond, ollaan jostain syystä saman näköisiä.
Lapsena ja nuorena sanottiin prinsessa Victorian näköiseksi, jopa joku luokkakaverin äiti kommentoi luokkakuvaa. Ehkä meistä yhä saisi aika samannäköiset, jos meikkasin samalla tavalla kuin hän ja saisin pintaan tuon ruotsalaisten rakastaman rusketuksen.
Kyllä on vääristynyt kuva naisilla, lihavilla valailla ulkonäöstään
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vääristynyt kuva naisilla, lihavilla valailla ulkonäöstään
Mihin liittyy vai laitoitko väärään ketjuun? Ilman kuvia tähän voi laittaa ihan mitä tahansa, mistä sukupuolesta tahansa. Minä olen tietysti David Hasselhoff.
On blondina ollessani luultu Linda Lampeniukseksi ja sanottu nuoreksi Merja Larivaaraksi. Nyt kun olen tumma ja hiukset olivat jossain kohtaa lyhyemmät, lyhyen ajan sisällä sanottiin useasti Paula Koivuniemeksi. Ota siinä sitten selvää :D
Oon niin vahvasti oman näköiseni, että mua ei ollut ikinä koko 40+ elämäni aikana verrattu keneenkään, paitsi nyt viime vuonna yks työkaveri sanoi, että näytän vähän Teresa Välimäeltä.
Ei ole mielestäni selkeitä kaksoisolentoja. Joskus jotkut sanoneet muistuttavan jotain, mitta enää en kyllä muista niitäkään kaikkia mitä sanottu.
Joskus olen ehkä ollut samaa mieltä, että joo voi olla vähön samaa näköä ja joskus en ole niinkään varma tai samas mieltä.
Esim. yksi oudoimmista vertauksesta oli Kauniiden ja Rohkeiden Margo.
En tiedä. Jonkun ilmeisesti, kun kirjastossa kerran joku nainen tuli juttelemaan, kun luuli joksikin toiseksi.
Kim Basinger