Kuka on sun kaksoisolento ulkonäön perusteella?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Elton John. Näin sanoi lapsen koulukaveri. Olen nainen.
Kiitos nauruista
Irja Askola, moni on huomauttanut.
Suvi Hartlinin näköiseksi on sanottu.
Ville Valon näköiseksi on sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Tarja Halonen!
Oletko Conan?
Voi kuulkaa äitini mukaan minulla on useita tunnettuja kaksoisolentoja. Tässä muutama: prinsessa Caroline, kuningatar Silvia ja Kauniiden ja Rohkeiden Caroline. Minusta on moneen!
Kari Ketonen ja Sakari Puisto omasta mielestäni ovat joiltain piirteiltään samankaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kari Ketonen ja Sakari Puisto omasta mielestäni ovat joiltain piirteiltään samankaltaisia.
Ai niin ja Oskari Mörö muistuttaa jonkin verran myös (juoksija)
en tiedä hänen nimeään, mutta on ainakin joitakin vuosia sitten asunut samassa kaupungissa. kävi nimittäin kerran niin, että pieni ryhmä naisia tuli hihkuen luokseni ja olivat ilmiselvän ilahtuneita, että löysivät minut siitä ja kyselivät, että tulit jo takaisin näin aikaisin ym. Olin ilmisevän hämmentynyt ja kysyin heiltä sitten lopulta, että keitä te olette. Lopulta he alkoivat hekottaa, että hyvä vitsi ja kutsuivat minua ei omalla etunimelläni. Tajusin, että todellakin luulevat minua joksikin toiseksi ja sanoin sitten heidän erehtyneen henkilöstä. En päässyt kuitenkaan tilanteesta pois, kun edelleen minun toettiin vitsailevan ja sain kuulla hyvästä huumoristani. Lopulta he kaikki uskoivat etten ole se joksi minua luulivat. Asuimme eri puolilla kaupukiakin. he vakuuttivat minulle, että olet täysin hänen kaksoisolentonsa ja minunkin se oli helppo uskoa, sen verran tuttavallisesti he minuun suhtautuivat ja oikeasti luulivat minun olevan ystävänsä Olivat vielä läheisiä ystäviä. hauskinta tässä on se, että pituutemmekin oli sama ja ilmeisesti olimme muutenkin saman kokoisia, koska sekoittivat minut niin totaalisesti ystäväänsä.
Olisi ollut tosi kiva tavata tuo kaksoisolentoni, mutta jostain syystä en tullut siinä tilanteessa antaneeksi yhteystietojani.
oli kuitenkin ikimuistoinen kokemus. enkä ole mitenkään genererisen yleinen ihmistyyppi, että voisi helposti sekoittaa.
Nuorempana minua luultiin Jari Litmaseksi. Nykyään vanhana köpönä nimirmtelläön Anthony Hopkinskiksi.
Cate Blanchett