Naurettava asia nämä pulloihin muoviliitoksilla kiinnitetyt korkit. Revin ne irti!
Turhaa touhua ja sääntelyä nämä pullohin kiinnitetyt korkit jotka on vain juomisen tiellä. Siksi revin ne aina irti. Tälläaisella hömpällä kun ei maailmaa pelasteta vai uskotko sinä tällaiseen?
Kommentit (51)
Joku vichy tai limu menee vielä jotenkin pullosta, vaikka se korkki on kiinni siinä. Mutta join joskus jotain vähän paksumpaa proteiinijuomaa, osa siitä tuli paidalle tuon korkin takia, kun halusi juoda sen tölkin tyhjäksi 😬. Ehkä sen voisi kaataa mukiinkin, mutta energiaa menee sen tiskaamiseen. Tai kertakäyttömuovikippoon, jonka sitten voi heittää roskiin 😁. Myydäänköhän sellaisia muuten sittenkään enää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole Jyrki Kataisen keksintö?
On, Jyrki keksi ja suunnitteli korkit. Insinöörismies. Heitä tarvitaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyykinpesuainepakkauksissa ei ole korkeissa tuota muovista korkinpidikettä?
Kai se on tarkoitettu juomapulloihin siksi kun niitå yleensä kuljetellaan mukana. Pyykinpesuainepullon kanssa harvemmin hengataan puistossa? Samoin Tolu yms.
Riippuu ihan kuinka innokas pyykkäri on ja onko mattopyykillä.
Jopas on jollain ongelma kun eivät korkkeja osaa käyttää. Todella hyödyllinen asia.
Hyvä Jyrki!
Vierailija kirjoitti:
Jopas on jollain ongelma kun eivät korkkeja osaa käyttää. Todella hyödyllinen asia.
Hyvä Jyrki!
Vasureilla on ongelmia korkkien kanssa, koska oikeistolainen Katainen keksi korkin pitimet oikeakätisille kierteille.
Itse revin ne irti ja heitän kadulle.
eu määräsi viherpunikkien aivopieruna tämänkin typerän lain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Jyrki!
Vasureilla on ongelmia korkkien kanssa, koska oikeistolainen Katainen keksi korkin pitimet oikeakätisille kierteille.
Katainen on.kaukana oikeistolaisesta. Liberaali vasemmistoviherpelle se on. Johtihan se sixpack punikkihallitustakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne minusta ole mitenkään tiellä jos repii ne kunnolla roikkumaan.
Eipä ole minua vaivannut mitenkään. Aivan helppo nykäistä korkki "roikkumaaan" yhden ns. muovin varaan. Mutta monessa asiassa, kun muiden ärsyyntymisiin vertaa, minulla lienee hyvin pitkä "vieteri". Onnekseni.
Minua korkkien kiinnitys ei sinällään haittaa.mutta tiedostaen sen olevan Suomen historian surkeimman pääministerin ja korruptioon sekaantuneen Jyrki Kataisen "saavutus" niin sehän tässä lähinnä naurattaa.
Kai se on tarkoitettu juomapulloihin siksi kun niitå yleensä kuljetellaan mukana. Pyykinpesuainepullon kanssa harvemmin hengataan puistossa? Samoin Tolu yms.