Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö puolisosi jos hän paljastuisi Trumpin ihailijaksi?

Vierailija
25.09.2025 |

Minulla on tällainen tilanne. Mieheni on fanaattinen Trumpin vihaaja, tai paremminkin toistelee mitä lukee netistä.

En ole uskaltanut kertoa, että itse kannatan Trumppia. Olen aika varma että hän jättäisi minut jos kuulisi.

En tiedä kumpi ärsyttää enemmän, se Trumpin sokea vihaaminen vai se että tajuan hänen olevan niin ahdasmielinen että jättäisi poliittisen mielipiteen takia. Musta se on ala-arvoista.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainanki jättäisin viherhipin siihen paikkaan jos kuulisin asiasta mutta onneksi nää viherhorot ja -homot näkee jo päältäpäin paskoiksi.

Vierailija
42/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut trollauksen tilannetta, kun ei olisi edes seurustelu alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystyisi ikinä ottamaan kumppania joka ei ymmärrä miten paljon hyviä asioita Trump tekee ja miten paljon Trump taistelee kaiken tuhoavaa globaalia eliittiä vastaan... 

mielelläni veisin aloittajan treffeille näin miespuolisena, erinomaiselta naiselta vaikuttaa

Vierailija
44/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika saatanan retardi saa olla jos Trumpista tykkää.

Vierailija
45/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan molemmat 

Meillä samoin. Jostain syystä ollaan nykyään molemmat alettu tykkäämään Trumpista. Vaikka ei niin paljon kuin omasta Stubbista, joka on huippupresidentti!

Suomessa oli lähellä ettei presidentiksi tullut Pentti Hikka.

Se Stubb on samassa leirissä, kuin tämä Hikka vaikka kokoomuslainen onkin. Kannattavat samoja "arvoja".

Vierailija
46/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin muijan, kun oli Marinin ihailija. Oon miljonääri ja en aikonut tehdä edes avioehtoa. Tajusin, että arvomme ei kohdata mitenkään, jos sitä naista ihaili

Vierailija
47/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en pystyisi ikinä ottamaan kumppania joka ei ymmärrä miten paljon hyviä asioita Trump tekee ja miten paljon Trump taistelee kaiken tuhoavaa globaalia eliittiä vastaan... 

mielelläni veisin aloittajan treffeille näin miespuolisena, erinomaiselta naiselta vaikuttaa

Trump ON itse globaalia eliittiä, yrittää tuhota sananvapauden ja kannustaa kannattajiaan väkivaltaan eri tavoin ajattelevia vastaan. Päätti ettei paljasta Epstein fileseja vaikka edellisen presidentin aikana niistä uhosi että saisi ääniä. Eihän niitä nyt oikeasti voi paljastaa edes poliittisten vihamiesten paljastamiseksi kun paljastaisi samalla itsensä siinä. Että sellainen silmänkääntötemppu.

Vierailija
48/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. 

Vierailija
49/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DMeOtbMNC67

In unearthed 2006 audio, Donald Trump says he has no age limit for sleeping with young girls, then says he'd stop at "12-year olds".

Pe-dofiilia ihailet.

Magatteja eivät faktat paina. Tosiasiat painetaan villaisella ja yhtäkkiä Trump onkin tehnyt aivan päinvastoin mitä oikeasti on tehnyt. 

Vierailija
50/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on älyllinen olento ja jättäisi sinut.

Vierailija
51/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa itää mölyt mahassaan eikä yritä käännyttää minua, niin kokeilisin vielä, siedänkö tuota sankaria vai en. Onhan siinä ukkelissa muitakin puolia kuin trumppilaisuus.

Vierailija
52/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en alkaisi edes seurustella maga-paskan tai persun kanssa koska niillä on matala älykkyysosamäärä. Ja se asia selviää viimeistään ekoilla treffeillä.

Taidat itse olla  muuta kuin älykäs

Oma kumppani äänesti viimeksi persua ja on todella  älykäs yliopistossa  opiskellut. Joskus äänestetäää henkilöä , eikä puoluetta

Vierailija
53/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne olisi käytännössä mahdoton. Kyllä poliittiset mielipiteet käydään läpi ennen suhteen aloittamista.

En voisi kuvitella suhdetta miehen kanssa, jos hänen arvonsa ovat ihan erit kuin itsellä.

Vierailija
54/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni olisi fanaattinen Trumpin kannattaja tai vastustaja, niin lentäisi pihalle. En kestä ihmisiä jotka ottavat asiat liian fanaattisesti. Oli aihe mikä vain.

Vierailija
55/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika saatanan retardi saa olla jos Trumpista tykkää.

Sanon nyt rumasti mutta Suomessa on iso määrä niin retardeja ihmisiä että hämmästyttää. Keskivertoihminen on mykistävän tyhmä.

Vierailija
56/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en alkaisi edes seurustella maga-paskan tai persun kanssa koska niillä on matala älykkyysosamäärä. Ja se asia selviää viimeistään ekoilla treffeillä.

Oma kumppani äänesti viimeksi persua ja on todella  älykäs yliopistossa  opiskellut. Joskus äänestetäää henkilöä , eikä puoluetta

Harvinaisen tyhmä on jos luulee että voi äänestää vain henkilöä miettimättä mihin puolueeseen se henkilö kuuluu.

Vierailija
57/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaikutat jääviltä arvioimaan muiden älyllisyyttä. Mutta sen voin paljastaa että yliopistossa opiskelu ei tee älykkääksi.

Vierailija
58/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DMeOtbMNC67

In unearthed 2006 audio, Donald Trump says he has no age limit for sleeping with young girls, then says he'd stop at "12-year olds".

Pe-dofiilia ihailet.

Ei kyllä arvot kohtaisi pedofiilia kannattavan kanssa.

Vierailija
59/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fun fact: Arvostukseni yliopistokoulutukseen laski huomatessani ettei yliopistoon pääsy edellytä älyä. Keskiverto-opiskellut ei todella ole älykäs.

Vierailija
60/63 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tuntisi kumppaniani niin hyvin, että tällainen asia olisi jotenkin mennyt ohi, niin eroaisin, koska emme selvästikään ole missään vaiheessa tunteneet toisiamme, paitsi ehkä seksissä. Potkisin itseäni, jos olisin valinnut kumppanin pelkästään seksin perusteella ja unohtanut tarkistaa mitä aivoissa liikkuu vai liikkuuko mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi