Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen eka yövuoro

Vierailija
25.09.2025 |

En syöny vuorossa ku pari leipää.

Kauhe heikotus (en ihmettele).

Miten selviän ens yöstä?

Oon vaan nukkunu..En oo vielä syöny mitään

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmaan vaan kokeilemalla sen mitä yöllä syöt ja kuinka usein. Niin minäkin tein. Pääasia ettei nälkäkiukku yllätä, eikä jäätävä väsymys (mulla aina siinä 4-5 aikaan yöllä). Muista myös juoda riittävästi. 

Vierailija
22/23 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ette nuku yövuorossa. Niitäkin pas ka päitä on nähty.

Ite, kun tein vuorotöitä, niin muutama työkaveri saattoi kysyä, että haittaako, jos hän torkahtaa hetkeksi. Olin vaan, että anna mennä. Yövuorossa oli kaksi ihmistä, riitti, että toinen hoitaa järjestelmien valvontaa ja on vastaamassa puhelimeen, mikäli joku ongelmatilanne olisi pamahtanut päälle. Eli it-alan hommia tein vuorotöinä.

No hoitotyössä joku voi kuolla jos hoitaja ei ole hengityskoneen kanssa hereillä. Sitäkin on tapahtunut.

Toi on hieman eri asia. Nämä it-järjestelmät mitä olin valvomassa eivät olleet sellaisia, että jonkun henki on niistä kiinni. Hiljaisena yönä, mitä aika paljon oli, niin työkaverin kanssa saatettiin pelata PlayStation 3:lla. Tai katottiin jotain elokuvaa isolta ruudulta. Työpaikalla oli 65" siirrettävä telkkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorot ovat ihan omanlaisensa juttu, ja kaikista ei siihen ole. Itseänikin alkuun epäilytti, koska en ollut niitä koskaan tehnyt. Lopulta 3-vuorotyötä tuli tehtyä muutamaa kuukautta vaille 4 vuotta. Tosin tuossa vaiheessa aloin olla tosi kypsä yövalvomisiin, ja se olikin suurin syy vaihtaa päivätöihin. Mikäli yövuoro olisi ollut sen 8 tuntia, niin se olisi ollut ihan ok, mutta 11 tuntia, ja yleensä hyvin vähän tekemistä koko vuoron aikana, niin se alkoi käydä raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä