Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maitopulverin käyttö kahvimaitona? Miksi se juoksettuu?

Vierailija
25.09.2025 |

Kyllästyin siihen, kun kahvimaito on aina loppu kotona ja siirryin ostamaan maitopulveria. Olen nyt testannut molempia Valion tavallista ja laktoositonta maitopulveria ja ne molemmat juoksettuu, jos niiden päälle kaataa suoraan kuumaa kahvia. Juoksettumista ei tapahdu, jos puleverin sekoittaa ensin kylmään veteen maidoksi ja sitten kaataa kahvin päälle. Ärsyttää vaan sekotella sitä, kun olisi niin helppoa lusikalla laittaa suoraan kuumaan kahviin, mutta sitten tulee kokkareista.

Teenkö jotain väärin, onko kahvi liian kuumaa? Kuumuushan saa aikaan sen juoksettumisen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä tuote omissa kaapeissa loppuu,sit haetaan lisää tai ostetaan sen verran et riittää, tai vaikka kahvimaidoksi punaista maitoa jos muu perhe ei sitä juo. Mulla ainakin on aina jääkaapissa kuohukermaa, mä saan sitä kahviin jos maito loppuu enneku pääsen kauppaan. Nyt meillä on maito loppu, en hae kun vasta huomenna, kermaa on. Meillä on perheessä muitakin,voivat hakea maitoa jos haluavat sitä tänään,jos ei mene kauppaan ei sitten mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän