Sota Gazassa jatkuu koska Suomi ei ole vieläkään tunnustanut maata. Mitä naisena ajattelet tästä?
Kommentit (16)
Mietin asiaa ihmisenä.
Olisihan helpompi heivata Israel ulos YK:sta jos Suomikin tunnustaisi
Olen varma, että sota loppuu ja Suomi tunnustaa Palestiinan valtion, jos me naiset itkemme ja kipuilemme tarpeeksi! Olkaa vahvoja, siskot!
Olemme niin paljon kokoamme suurempia täällä Suomessa, että meillä on painoarvoa. Minullakin, keskimittaisena naisenahan painan saman verran kuin lihaksikas pitkä mies, joten kun minä tai kaltaiseni sanoo, niin pitäisi toimia, tulla rauha ja mukava tunnelma ihan sinne joka paikkaan. Stubb voisi vähentää sitä viipottamista, ei niillä rimppakintuilla pysy pystyssä ja hallituskin menee yli ja ohi joka puolelta. Näin. Muita?
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että sota loppuu ja Suomi tunnustaa Palestiinan valtion, jos me naiset itkemme ja kipuilemme tarpeeksi! Olkaa vahvoja, siskot!
Sinä incel olet ainoa, jonka päätä kivistää Palestiina 24/7.
Projisointi on oksettava defenssi.
Pitää olla mieleltään erittäin sairas, joka kannattaa palestiinan tunnustamista.
Näin naisena kannatan Israelin toimia. Juutalaiset ovat valittu kansa ja Israel on heille luvattu maa. En ymmärrä näitä miehiä, jotka kannattavat Hamasia.
Terroristiporukoiden "valtiota" ei pidä tunnustaa. Hamasin rikkaat pomot elelevät Qatarissa ja nauravat partaansa höynäytettyään länsimaita valeuutisillaan.Shalom Israel.
Mua on turha syyllistää, ei tippaakaan kiinnosta eikä liikuta mitä siellä tapahtuu. Siellä suunnalla rakastetaan sotimista ja lisääntymistä. Eli loputon kierre.
Näin naisena tiedän että sota ei lopu ennen kuin Hamas antautuu ja luovuttaa panttivangit.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena tiedän että sota ei lopu ennen kuin Hamas antautuu ja luovuttaa panttivangit.
Tuskin loppuu siihenkään. Mutta jos sodan pysyvä loppuminen jostain syystä täysin varmuudella olisi Suomen tunnustamisesta kiinni, niin sitten kannattaisin sitä kyllä.
Suomi voisi lopettaa sodat heti tunnustamalla
Ei sodan loppuminen ole vain Israelista kiinni. Hamas pitää saada kitkettyä pois Gazasta.
Free Palestine from Hamas, sitten voivat miettiä rauhaa.
Näin tuumin naisena.
Naiset käyttäkää valtaanne! Ei pimppaa miehille, ennen kuin Palestiina on tunnustettu!
Gaza pitäisi tunnustaa heti! Näin ainakin naisena ajattelen