Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan selvinnyt työpaikalla epäoikeudenmukaisuudesta, ja edelleen samalla TA:lla?

Vierailija
24.09.2025 |

Niin, onko kukaan päässyt yli ja eteenpäin itseen kohdistuneesta syrjinnästä, kiusaamisesta, vähättelystä tmv. työpaikalla, jopa esihenkilön epäoikeudenmukaisesta toiminnasta, ja pystynyt silti säilyttämään paikkansa työyhteisössä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säilyttänyt paikkani ja asemani, mutta vituttaa koko ajan saamani epäoikeudenmukainen kohtelu ja vaihtaisin paikkaa heti jos se olisi mahdollista. On vaikea kuvailla kuinka syvältä asti vituttaa. Luottamus ja lojaalius työnantajaan päin on pysyvästi mennyttä. Katson päivittäin vapaat työpaikat.

Vierailija
2/9 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen säilyttänyt paikkani ja asemani, mutta vituttaa koko ajan saamani epäoikeudenmukainen kohtelu ja vaihtaisin paikkaa heti jos se olisi mahdollista. On vaikea kuvailla kuinka syvältä asti vituttaa. Luottamus ja lojaalius työnantajaan päin on pysyvästi mennyttä. Katson päivittäin vapaat työpaikat.

Itselle suurin järkytys oli tajuta, että esimies ei olekaan puolellasi, kun kerrot työpahoinvoinnista ja työyhteisössä tapahtuvista epäasiallisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle suurin järkytys oli tajuta, että esimies ei olekaan puolellasi, kun kerrot työpahoinvoinnista ja työyhteisössä tapahtuvista epäasiallisuuksista.

Kannattaa siinä tilanteessa katsoa peiliin.

Vierailija
4/9 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein häirintäilmoituksen kun "Nokia-kulttuurista" tullut pikkukeisari oli aggressiivinen, alentava, hyökkäävä ja huusi. Joutui puhutteluun ja hänen työnkuvaansa muutettiin. Jäin ja jatkoin kivassa tiimissä, nyt jo viidettä vuotta. 

Vierailija
5/9 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein häirintäilmoituksen kun "Nokia-kulttuurista" tullut pikkukeisari oli aggressiivinen, alentava, hyökkäävä ja huusi. Joutui puhutteluun ja hänen työnkuvaansa muutettiin. Jäin ja jatkoin kivassa tiimissä, nyt jo viidettä vuotta. 

Ja siis HR vei prosessin läpi, olivat toki itsekin saaneet nauttia tästä kohtelusta. Keskiportaan pomot kielsi kaiken, vähätteli, vältteli ja hikoili vaan. Iso pomo oli mun puolella asiassa kun muutkin uskalsi käydä kertomassa näistä tapauksista perässäni. 

Vierailija
6/9 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin, kun pääsin toiselle osastolle. Jäin sieltä eläkkeelle yli-ikäisenä. Nautin työstä uuden pomon alaisuudessa.

Vierailija
7/9 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa työpaikassa tullut kiusatuksi. Nyt poissa työelämästä, en tiedä voinko palata koskaan.

Vierailija
8/9 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vaan kylmän viileästi työpaikkaa, jos havaitsen epäasiallista käytöstä. Harmi vain, että epäasiallinen käytös on suomalaisissa työorganisaatioissa pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
9/9 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan vaan kylmän viileästi työpaikkaa, jos havaitsen epäasiallista käytöstä. Harmi vain, että epäasiallinen käytös on suomalaisissa työorganisaatioissa pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

Sitä samaa se on muuallakin kuin Suomessa. Suomi ei ole tässä asiassa poikkeus. Olisikin työpaikan vaihto noin helppoa kuin sinulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi