Työkaveri suutahti kun kerroin etten pidä hieronnasta
Hänestä minussa on jotain vikaa, sillä kuulemma kaikki ihmiset pitävät hieronnasta.
Olen ollut useita kertoja hieronnassa eri hierojien hierottavana ja joka kerta kokemus on ollut epämiellyttävä.
Onko muita, jotka eivät nauti hieronnasta?
Kommentit (13)
Riippuu mitä sillä tarkoitat. Mua ei tule työkaverit hieromaan tai vedän turpiin
Valitse toisenlainen hieroja. Thai massage, happy ending, siitä kannattaa lähteä kokeilemaan.
Kun niska on jumissa ja särkee päähän asti on pakko mennä fysioterapiaan ja kyllä se hyvin auttaa pitkäksi aikaa. En tykkää hammaslääkäristäkään mutta pakko sielläkin on käydä. Ei kaikesta tartte tykätä.
Inhoan aina kampaajalla sitä kun kampaaja alkaa hieromaan päänahkaa luvatta. Joudun aina sanomaan että ei hieroisi.
On niin hierojasta kiinni onko hyvä vai ei!!??!
En käy kun ei ole koskaan ollut paikat jumissa eikä päätäkään ole särkenyt. Tuskin toisi mitään lisäarvoa.
Ihme nylkytystä se on aina ollut, eikä edes tehoa. Akupunktio on paljon tehokkaampi ja miellyttävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan aina kampaajalla sitä kun kampaaja alkaa hieromaan päänahkaa luvatta. Joudun aina sanomaan että ei hieroisi.
Suurin osa kuitenkin tykkää vaikka itse olisit millainen uniikki lumihiutale tahansa.
Olen kerran ollut oikealla hierojalla. En kokenut sitä rahan arvoiseksi. En saanut hieronnasta oikein mitään. Enemmän auttaa joskus kovaan hartiajumiin ja tuntuu mukavammalta kun puoliso vähän aikaa murjoo.
Kerran olen 39v aikana käynyt ja se riitti.