Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissit roikkuu

Vierailija
24.09.2025 |

Ja ikää vasta 46. Entä kymmenwn vuoden päästä? 

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä edes halunnut sellaisia rintoja jotka eivät yhtään roiku, eivät vastaa ihannettani.

Ihmisillä on erilaisia ihanteita ja turha potea sellaisia, että sattuu olemaan vaikka vähän isomman mallinen peppu tai pienemmän mallinen peppu, isommat rinnat tai pienemmät rinnat, kapea vyötärö tai leveä vyötärö ym. 

Vierailija
42/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keräät" ne rintsikoihin ja laitat tyrkylle vaan avokaulapaidoin/-mekoin. Niin ne julkkiksetkin tekee (ja monet monet tavikset), joilla luomut. Ja miehet on lääpällään. Meillä pienempirintaisemmilla on helpompaa ja saa nähdä, milloin roikkumisilmiö sitten tulee ilmenemään itsellä. T. kolmen lapsen äiti 50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tissit vaikuttavat seksin harrastamiseen? 

Vierailija
44/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana lukea näitä kommentteja! Muillakin roikkuu tissit, eikä vain minulla 😁

Että tämäkö oli ensimmäinen paikka jossa sinulle selvisi että muillakin naisilla tissit riippuvat?

Käy vaikka uimahallin saunassa joskus.

En tiedä missä tynnyrissä nämä ketjun muijat on eläneet? 

Vierailija
45/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomuriipparit on parasta.

Lisäksi se missä ne on kiinni ja mitä muita omimaisuuksia Hänellä on. Nainen tuntuu aina hyvältä.

Vierailija
46/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne tuppaa tässä iässä tekemään. Mulla vielä takana lähes 60 kilon laihdutus keski-iässä, joten nyt 51-vuotiaana tissit on roikkuvat ryppyiset nahkapussit. Eipä menoa haittaa kyllä yhtään, ja liiveillä saa ihan kivan näköiseksi kun on vaatteet päällä. Ilman vaatteita mua ei tarvi katsella kuin oman miehen, joka on ulkonäkööni tottunut eikä meidän seksielämää enää ole vuosikymmeniin perustunut ulkonäköön. On miehelläkin kaljamahaa, eikä menoa haittaa.

Vierailija
47/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvat tissit on minusta yksi epäviehättävimmistä ominaisuuksista. 

Monilla miehillä on sellaiset. Koomista.

Totta. Onneksi itselläni on vielä timmi kroppa, oikeastikin. Jossain vaiheessa rintalihakseni tulevat roikkumaan. Enemmän pelkään, että kivekseni rupeavat roikkumaan polvissa jossain vaiheessa. Onneksi ovat vielä kuin 20-vuotiaalla. M51

Vierailija
48/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Mutta olet sentään hengissä ja terve.

Vierailija
49/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä ihan kiinteät ja terhakkaat tissit.

n43

Niin minullakin. M51

Vierailija
50/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n43

10 vuoden päästä ei ole. Ellei ne ole ihan älyttömän pienet niin ettei ole mitä roikkua.

Vierailija
51/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin, olen vasta 27. Oksettavaahan se on mutta niin ovat kaikki muutkin tissit.

Me korjauttamaan ne freekki.

Vierailija
52/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki joutuneet lobotomiaan, vai miten tällaisesta aiheesta ihmiset jaksavat länkyttää parin lauseen kommentteja. Kuvitelkaa että muut näkisivät/kuulisivat teidät kommentoimassa näitä juttuja (että tämä on se miksikä olet elämässäsi päätynyt). Miettikää myös että oliko täällä vielä muutama vuosi sitten jollakulla jotain asiaakin.

Vierailija
53/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on kuitenkin parempi kuin sillä naisella, jonka silmät ja kasvot simpanssi söi.

Vierailija
54/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tissit vaikuttavat seksin harrastamiseen? 

Antaa ne visuaalisesti ja miestä hipoessaan  lisäkiihotusta ja värkki senkun kovenee.

Vierailija
55/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen pahensi tilannetta. En voi ainakaan seksiä harrastaa enää ikinä 

Tänne vaan , saan ne paremmin suuhuni kun olet päällä.

Ei haittaa yhtään.

Vierailija
56/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvat tissit on minusta yksi epäviehättävimmistä ominaisuuksista. 

Monilla miehillä on sellaiset. Koomista.

Totta. Onneksi itselläni on vielä timmi kroppa, oikeastikin. Jossain vaiheessa rintalihakseni tulevat roikkumaan. Enemmän pelkään, että kivekseni rupeavat roikkumaan polvissa jossain vaiheessa. Onneksi ovat vielä kuin 20-vuotiaalla. M51

Vautsivau. Pointsit sulle. Viitsitkö laittaa vielä nimen tänne, kun muuten menee itsekehusi vähän hukkaan, kun kukaan ei tiedä kellä on teinpojan pallit.

Vierailija
57/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaikki joutuneet lobotomiaan, vai miten tällaisesta aiheesta ihmiset jaksavat länkyttää parin lauseen kommentteja. Kuvitelkaa että muut näkisivät/kuulisivat teidät kommentoimassa näitä juttuja (että tämä on se miksikä olet elämässäsi päätynyt). Miettikää myös että oliko täällä vielä muutama vuosi sitten jollakulla jotain asiaakin.

Ei ollut muutama vuosi sitten mitään asiaa sen enempää ihmisillä täällä kuin nytkään. 

Muistan käyneeni vauvapalstalla jonkun googletuksen kautta ensimmäisen kerran vuonna 2010, ja kauhistuin mikä ilkeän ilmapiirin tunkio tämä oli ihan otsikkojen perusteella. Äkkiä pois. Seuraavan kerran kävin 2016, ja yhä oli pääosin hirveä tunkio. Nykyään olen joko tottunut, tai täällä on edes asteen asiallisempia ihmisiä. 

Vierailija
58/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Tiedän tunteen. Minulla nimittäin roikkuu muna lepotilassa 14 cm nivusten alapuolella. t. keski-ikäinen mies

Vierailija
59/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallit rypistyneenä siniharmainamustina roikkuu. Vitjamunat. 

Vierailija
60/77 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n43

10 vuoden päästä ei ole. Ellei ne ole ihan älyttömän pienet niin ettei ole mitä roikkua.

SAnMarin noutissiätool.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi