Alkaisitko seurustelemaan 5-kymppisen miehen kanssa, joka on avioeronnut kahdesti?
Kommentit (38)
En. Yksi avioero vielä ehkä menisi, mutta kaksi on liikaa.
Tosin mies olisi minulle liian vanhakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksen alkaisi ? Eikö se ole ihan sama onko avioeronnut vai muuten vain eronnut tai peräti karannut
Iloisin terveisin Minna "the hottis" 17v.
En voisi seurustella kahdesti (avio)-eronneen miehen kanssa, koska se osoittaa, että kyseinen tyyppi ei suhtaudu tarpeeksi vakavasti suhteeseen. Omalla puolisollani oli 3 avoliittoa takanaan kun tutustuimme ja hän on minua 20 vuotta vanhempi. Avioliitto on meille molemmille ensimmäinen - ja toivon mukaan myös viimeinen.
Voi olla vipinää viikonloppuisin kun kummankin katraat ovat yhtäaikaa koolla. Voi olla etteivät tule lainkaan juttuun keskenään. Siihen vielä tämä perinteinen "mun lapsukaiaet, sun kakarat". Kannattaa harkita.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vipinää viikonloppuisin kun kummankin katraat ovat yhtäaikaa koolla. Voi olla etteivät tule lainkaan juttuun keskenään. Siihen vielä tämä perinteinen "mun lapsukaiaet, sun kakarat". Kannattaa harkita.
Ei avioliitto automaattisesti tarkoita lapsia.
... ja jonka palkasta menee puolet elareihin.
Ja lastenjuhlissa on aina kylällinen mummoja, pappoja, exiä, exien nyksiä ja muuta heimoa.
Mikä ettei.
Itse en ole ikinä ollut naimisissa enkä asunut yhdessä.
Täytyy olla uskossa jotain vikaa..
Pettäjä ehkä.
En tod.alkaisi.
Vierailija kirjoitti:
... ja jonka palkasta menee puolet elareihin.
Ja miehen omaisuus perinnöksi lapsille. Sinä vain siivoat sen lapsille menevän perintötalon.
Riippuu millainen ihminen se on. Ei joku "eronnut kahdesti" kerro aikuisesta ihmisestä oikeasti juuri mitään. Muut asiat ohjaa sitä kiinnostusta kuin joku suht yleinen parisuhdehistoria.
Kyllä voisin, jos olisin rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
En. Se on mun ex.
Eiku ainiin, sehän onkin tähän mennessä ehtinyt erota varmaan jo 3-4 kertaa.
En alkaisi millekään papparaisen kanssa. N40
En. Olisi aivan liian vanha mulle.