Alkaisitko seurustelemaan 5-kymppisen miehen kanssa, joka on avioeronnut kahdesti?
Kommentit (38)
En tiedä, mutta multa olisi kohta vapautumassa sellainen mies. Laittakaa viestiä jos tarvitsette.
Riippuu kovasti miehestä.
Eihän toi mikään suositus ole.
Jos on lapsia 2 eri naisen kanssa ja 2 avioeroa, huge Red flag!
Voisin ainakin harkta asiaa. Olen itsekin ollut kaksi kertaa naimisissa.
Tervesin Salme 73 v .
Voisitko please kertoa myös sun varallisuuden ja peniksen pituuden niin osaan muodostaa mielipiteeni? N24
En todellakaan, pysyn naisissa jatkossakin.
Noilla tiedoilla voisin alkaakin. Voi olla takana kaksi pitkää suhdetta tai sitten 20 suhdetta ja 2 pika-avioliittoa. Olisin valmis tutustumaan.
No jos olet rikas, ja seuraavassa avioerossa saan puolet omaisuudestasi.
Ehdottaisin yhden yön parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko please kertoa myös sun varallisuuden ja peniksen pituuden niin osaan muodostaa mielipiteeni? N24
Ei kun peeniksen paksuuden. Suonikas paksu jököttävä - kestävä - peenis, himosta äärimmilleen paisuva verekäs violetti. Nam.
Kyllä täällä sitten ollaan aina niin kauhean tosissaan! Nuoresta asti pitäisi olla koko elämä yhdessä täydellisessä harmoniassa. :D Tietysti voisin viettää aikaani hänen kanssaan, jos olisi kiva ja kiinnostava ihminen. Olen itsekin eronnut, kuten niin moni muukin. Vähiin käy tarjonta muutenkin kun ikää tulee.
N53
Juu, mutten menisi naimisiin, enkä muuttaisi yhteen.
Enpäs osaa sanoa. Mieskaverini on kyllä eronnut kahdesti, mutta kummallakin kerralla kyseessä oli avoliitto ja jälkimmäisestä on myös lapsi (ensimmäinen ero tuli syystä, ettei nainen halunnut lapsia). Että en sitten tiedä paljonko se muuttaisi asiaa, jos kyseessä olisikin ollut avioerot eikä avoerot.
Kyllä mutta en menisi naimisiin enkä muuttaisi kimppaan.
Mulle merkkaa eniten RAHA missään parisuhteessa. Ei saa olla mikään tyhjätasku ! Mitä enemmän rahaa, sitä parempi mies. Viis siitä, onks ollu naimisis ja eronnut ennenkin, kunhan ei vain ole yhtään OMAA lasta. Eikä tupakoi eikä käytä ollenkaan alkoholia. Eikä ole mikään ylilihava. Max 100 kg saa painaa. Eikä ole mikään laiskiainen ! Ei kuuntele/Katso radiota/TV:tä liian kovalla, vaan sopivasti. Ettei se melu kuulu ulos asti. Ei liiemmin ole kiinnostunut lätkästä.
Ei se hänestä sen kummempaa tee onko mies vai nainen. Alkausitko itse seurustelemaan naisen kanssa joka on ollut 30 vuotta naimisissa ja eronnut? En. Mies
Riippuu, tykkääkö maaseudusta ja kuinka paljon olisi valmis satsaamaan tähän pientilaan voimiaan. Jos olisi kissarakas, eläinrakas, luontorakas, ahkera, lihaksikas, älykäs keskustelija - miel. korkeakoulutettu - ja itseäni vähän nuorempi, saattaisin harkita. Mutta toisaalta mukavampaa ja vapaampaa yksin. N56
Miksen alkaisi ? Eikö se ole ihan sama onko avioeronnut vai muuten vain eronnut tai peräti karannut