Nainen, kumman miehen ottaisit:
Ruma naama, pituus195 cm
Kaunis naama, pituus 165 cm
Kommentit (25)
En kumpaakaan. Kyllä maailmassa miehiä riittää.
Mietit kumpi sinun kannattaisi olla vai?
Tumpilla on luultavasti pitempi muna.
Vierailija kirjoitti:
Mut ei sulle asti.
Otan sen, johon ihastun ja rakastun. Lähtökohtaisesti kroppa on kuitenkin minulle tärkeämpi kuin kasvot. Harva ihminen on oikeasti kovin ruma naamastaan. Mikään ei kuitenkaan auta, jos on esimerkiksi misogyyninen tosikko ja ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ei sulle asti.
?😂
En kumpaakaan noilla spekseillä, katsos kun mua ei kiinnosta naamat eikä pituudet vaan luonne, käytös, arvomaailma ja se, miten ne näkyy miehen elämässä ja suhtautumisessa muihin ihmisiin.
Ja: esimerkiksi päihderiippuvuus pudottaa miehen välittömästi mun listalta. Ja päihderiipuvuuttahan se on, jos sanoo juovansa kaljaa koska se on hyvää.
En kumpaakaan, jatkaisin sinkkuna.
En halua kummaa miestä, vaan ihan tavallisen!
Kaunis? En mä halua mitään naismaista miestä. Miehistä puhutaan komeina.
En mä pelkän ulkonäön perusteella miestä valitse. Eikä voi tällä tavalla typerästi esitetyistä vaihtoehdoista valita sen kummemmin tietämättä minkälaisia miehet ovat.
Jotenkin lapsellinen ja hölmö aloitus.
Naaman viehättävyys on pituutta tärkeämpi. Ja olishan tuo lyhempikin mua pidempi.
Sen, jonka ois fiksumpi ja yleensäkin mukavampi.
Kummanki.
-rakastajan ja elättäjän
t.kontulan YH-mamma
Kaunis mies on yök. Pieni rumuus ei haittaa, mutta kyllä siinä joku raja tietty on. Muut seikat on ratkaisevia, pituus ei kuulu näihin.
Tietysti kaunisnaamaisen (siis olettaen, että pidän heidän henkisistä ominaisuuksistaan yhtä paljon; jos toinen on kivempi ihminen niin sitten mikään määrä kauneutta ei auta sitä toista).
Se, joka osaa puhua