Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yövuorossa olevat

Vierailija
24.09.2025 |

Mitä syötte vuoron aikana? Tänään eka yövuoro

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin yleensä 21-22 jonkun välipalan (yleensä voileipä tai karjalanpiirakkaa), kolmelta jonkun eineksen ja kuudelta aamupalan (banaani ja jugurtti).

Onneksi ei tarvitse enää tehdä vuorotyötä.

Vierailija
2/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lämpimän ruuan ennen töihin lähtöä, noin klo 3 proteiinirahkan, ja noin klo 5 salaatin, missä on joku proteiini mukana. Ja juon paljon teetä ja vettä, tarvittaessa elektrolyyttejä. Mutta olen töissä osastolla, missä pitää olla yö hiljaa ja valvoa toisten unta ja saada paperitöitä tehtyä. Herkut ja raskaammat lämpimät ruuat nukuttaa. Mielummin kevyt nälkä kuin kylläinen pöhö yöllä. Ja sitten aamupala ja nukkumaan kun pääsee kotiin. Mutta toki oikeasti fyysistä työyä vaativassa yövuorossa pitäisi syödä eri lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä kotona on. Leipää,rahkaa,lämmintä ruokaa,naposteltavaa,limua,vissyä.

Vierailija
4/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön lämpimän ruuan ennen töihin lähtöä, noin klo 3 proteiinirahkan, ja noin klo 5 salaatin, missä on joku proteiini mukana. Ja juon paljon teetä ja vettä, tarvittaessa elektrolyyttejä. Mutta olen töissä osastolla, missä pitää olla yö hiljaa ja valvoa toisten unta ja saada paperitöitä tehtyä. Herkut ja raskaammat lämpimät ruuat nukuttaa. Mielummin kevyt nälkä kuin kylläinen pöhö yöllä. Ja sitten aamupala ja nukkumaan kun pääsee kotiin. Mutta toki oikeasti fyysistä työyä vaativassa yövuorossa pitäisi syödä eri lailla.

Mä olen tuo kolmas vastaaja. Olenkin päivystyksessä laitoshuoltajana ja on niitä öitä, että liki liikutaan se koko yö klo 21-07, että ruokaa tarttee ja nestettä. Hiljaisiin öihin ne naposteltavat ja leffa pyörimään puhelimesta.

Vierailija
5/5 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään. Kun yövuoro alkaa klo 22, syön kotona kunnolla joskus klo 16-17 välillä. Ei ole juurikaan tapana syödä töissä oli vuoro mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä