Vaimoni antaa minulle. Haluan jättää hänet.
Vaimoni, kuten naiset yleensä, päättää milloin ME haluamme seksiä. Tai haluammeko ylipäätään.
Empaattisena ihmisenä joskus ehdotuksiini kyllästyneenä heittäytyy selälleen ja toivottaa, että "no tule nyt". Itse hän ei juurikaan osallistu suoritukseen.
Olen ehdottanut että hakisin "oikeaa" seksiä muualta. Niin empaattinen hän ei ole, että sallisi sen.
Haluaisin erota, mutta vaikeaa sekin tuntuu olevan.
Keskustelin erään terveydenhoitoalan ihmisen (nainen) kanssa joka on kouluttanut henkilökuntaa miten kohdata seksuaalisuus potilaiden kanssa. Hänen kommentti oli, että usein pitkässä suhteessa mies ei enää pysty herättämään vaimon kiinnostusta. Asia on siis selvä, vika on aina miehessä.
Arvelen, että samaa tapahtuu muuallakin ja olisi kiva lukea niistä.
En naisena ymmärrä naisia jotka "antavat". Etenkin jos sillä siis tarkoitetaan tuollaista lähes alentuvaa tai uhrautuvaa toimintaa tai asenne on suunnilleen kuin putsaisi lattiakaivoa..
En myöskään ole lämmennyt kun haluton/kyvytön/masentunut ex tarjoutui hoitelemaan minut sormin ja lelulla. Ei kiitos, osaan runkata itsekin.
Olen siis joko harrastanut sellaista hyvää ja intohimoista seksiä kun haluan tai ollut harrastamatta kun minun tai kumppanin ei tee mieli. Ei ole myöskään osunut kohdalle miestä joka edes haluaisi mitään velvollisuusseksiä, sääliseksiä, mitäikinä.