Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapala

Vierailija
23.09.2025 |

Äitikaverini kysyi lapseltani mitä hän syö kotona iltapalaksi. Lapseni vastasi innoissaan "puuroa". Kaverini toisti ääni särkyen "puuroa" "minun lapseni syö suklaamuroja tykkäätkö sinäkin". No just joo taas. Kamala minä äiti kun annan lapselleni iltapalaksi puuroa. Toki se iltapala usein on hyvin vaihteleva että ei kyllä aina puuroa ole, pieni lapsi nyt muisti sen mitä eilen oli. mutta suklaamuroja meillä kyllä syödään hyvin harvoin, joskus vkl aamupalana muun ruuan joukossa tai välipalana. Ärsyttää toi kaveri. Ai että mun lapsi kärsii kun syö puuroa iltapalaksi. Varmaan joutuu terapiaan. Ei nyt ollu tän äiti kaverin ainoo ärsyttävä juttu että varmaan alkaa pato tässä kasautua. Onneks on kivojakin kavereita. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, ostan huomenna suklaamuroja pitkästä aikaa. 😋

Vierailija
2/4 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aivan selvää, kuka sitä terapiaa tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on aivan selvää, kuka sitä terapiaa tarvitsee.

No varmasti minä. Mutta itse vastaisin että "ai että on hyvää kiva kun saat puuroa se on terveellistä". Mutta tämä nyt oli jäävuoren huippu paljon isompia asioita alla. Onneksi on vauva.fi ni ei tarvii mennä terapiaan ja voi jatkaa elämäänsä ja nähdä ihmisiä jotka on oikeesti ollu tässä mukana ja kivoja ja rinnalla. Jos ääni murtuu itkusta kuin lapsi olisi sanonut että syö varpaan kynsiä niin huhhuh. 

Vierailija
4/4 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, ostan huomenna suklaamuroja pitkästä aikaa. 😋

Voisin kans joku vkl aamupala.  Illalla meil ei syödä ku menee hyperiksi homma jos liikaa sokruu ja sit herätää yöllä usein. 

T. AP 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan