Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaveri" sai vauvan ja luuli että olen ostanut lahjan hänen vauvalleen

Vierailija
23.09.2025 |

"Kaverini" tai siis entinen kaveri oikeastaan käyttäytyi inhottavasti mua kohtaan monta vuotta. Oli hyvin tyly ja ylimielinen minua kohtaan, eikä oltu nähty enää pariin vuoteen. Kaverin inhottavaksi muuttunut luonne johtui hänen lapsettomuudestaan, sillä hän yritti lasta monta vuotta mieystävänsä kanssa ennen kuin tärppäsi. Minulla ei ole lapsia eikä edes miesystävää. "Kaveri" muuttui jälleen iloiseksi ja ystävälliseksi saatuaan vauvan. Aikoi tulla luokseni vauvaa näyttämään ja sanoi että ottaa samalla vauvalle ostamani lahjapaketin :D En ollut todellakaan ostanut vauvalle mitään lahjaa, enkä ottanut "kaveria" edes kylään enää. Mulla on työttömyyskorvaukselle muutakin käyttöä kuin ostella lahjoja vauvoille. "Kaveri" luulee että monen vuode inhottava käytös unohtuu ja ystävyys korjaantuu kun hän sai vauvan.       

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut "kaverille" että voit näyttää vauvaa vaikka pihakuuselle tuolla pihalla, mä en sua luokseni sisään päästä :D 

Vierailija
2/2 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapsettomuudesta kärsivät sitten varmaan luulevat että mikä tahansa kiukuttelu ja tympeä käytös on ymmärrettävää jos kärsii lapsettomuudesta. Ihan kuin muut ihmiset eivät kärsisi mistään asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä