Kenelle murukahvi tarkoitettu? Eikö ihmisillä ole aikaa keittää normaalia kahvia?
Onko ihmiset nykypäivänä niin kiireellisiä ettei kerkeä keittää normaalia kahvia? Ketkä tätä juovat? Miksi? Vedätkö mutkat suoriksi tässä kohtaa?
Kommentit (27)
Vierasvarana ollut, ja matkailuautossa myös sitä varten. Kahvia en juo
Olis mulla aikaa, vaan ei halua. Löfbergsin luomu-murukahvi on niin hyvää että olen käyttänyt pelkästään sitä jo viisi vuotta, siitä lähtien kun sitä ekan kerran maistoin.
Suodatinkahvista tulee turhaa moskaa, ja usein sitä näkyy menevän myös lavuaarista alas. Paremman maun lisäksi murukahvi on tässäkin suhteessa parempi.
Eikä ole hintakaan noussut 5 vuoteen 👍🏻
Teen juojat ne vasta hätäistä porukkaa on.
Mä juon kupillisen silloin tällöin. Tavallinen kahvi härskiintyy avatussa paketissa nopeasti jos ei sitä käytä. Ja sitäpaitsi, laadukas murukahvi on parempaa kuin joku hikinen juhla mokka.
Uusavuttomille jotka ei joko osaa tai liskoille jotka ei jaksa keittää oikeaa kahvia.
Toki myös esim retkelle /paikkaan jossa ei ole sähköä, on kevyt kantaa mukana, sitten keittää järvivettä nuotiolla ja laittaa siihen murukahvin, niin a vot, sinulla on kahvia jossain hevon kuusen korvessa.
Reissussa saa helpommin kuumaa vettä kun valmista kahvia.
Laiha vaaleapaahto kamalaa.