Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole mitään hätää. Katselen outona ihmisiä, jotka juoksee ja panikoi koska luulevat, että se on vastaus ongelmiinsa?

Vierailija
23.09.2025 |

Miksi te juoksette ja panikoitte? Mihin ja mikä hätä teillä on? Mitä tavoittelette ja miksi ajatte koko ajan takaa, jotain itsenne ulkopuolelta? Sitä on hassua seurata vierestä, se on viime vuosina lisääntynyt. 

On rauhallista ja hyvä olla kun ei tarvitse elää valheellisessa maailmassa koska siitä ei vain enää saa mitään. Se on ihan puppua. Oikeasti tärkeintä on, että elät kuten sinusta tuntuu oikealta, niin että omatuntosi on kunnossa, etkä koe ristiriitoja omista valinnoista. Itseään täytyy kuunnella. On tärkeää osata päästää irti. Niin kauan kun pakenet, et löydä sitä mitä ajat takaa etkä koskaan saa tarpeeksi sitä mitä et tarvitse. 

Minulla oli elämä vaikeaa ja pakenin kunnes päästin irti. Kun enää ei ole mitään niin on kaikki avoinna. Vaikka minulla ei ole tällä hetkellä paljoa rahaa, en omista mitään, en asu missään, en tarvitse päihdyttäviä kemikaaleja tai lohtusyömistä. Saa vain elää ja mennä eteenpäin omaa sisintään kuunnellen. 

Tiedän, ettei minulla ole hätää. Asiat järjestyvät. Meitä kyllä kannatellaan kun kuuntelee itseään. Kun kuuntelee itseään ja elää rauhassa ja rakastaen, niin on luonnollisesti tyytyväinen.  

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos joku kertois, että voi samaistua. :)

Tästä mielestäni puhutaan liian vähän ja kuitenkin etenevissä määrin ihmiset kokee samanlailla, että tämä luomamme illuusio on kyllä jopa naurettava ja todella luonnoton. 

Vierailija
2/5 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ylöstempaus. Joko oot pakannut?

Mä en. Makaan sohvalla koska voin, nautin hiljaisuudesta, sateesta ja ikkunan takana huojuvista koivun riipoista. Ne on aika vihreitä vielä. #mindfullness

Voit keskittyä omaan elämääsi NYT tai voit  keskittyä LOPPUIKÄSI muiden touhujen ihmettelyyn, kun sitä omaa elämää ei lainkaan ole.

Kumpi vaikuttais äkkiä katsottuna hauskemmalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIVÄT JÄRJESTY!

Vierailija
4/5 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaista pohdintaa elämästä. Allekirjoitan sanasta sanaan.

Vierailija
5/5 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ylöstempaus. Joko oot pakannut?

Mä en. Makaan sohvalla koska voin, nautin hiljaisuudesta, sateesta ja ikkunan takana huojuvista koivun riipoista. Ne on aika vihreitä vielä. #mindfullness

Voit keskittyä omaan elämääsi NYT tai voit  keskittyä LOPPUIKÄSI muiden touhujen ihmettelyyn, kun sitä omaa elämää ei lainkaan ole.

Kumpi vaikuttais äkkiä katsottuna hauskemmalta?

Ja kuka maksaa sen että makaat sohvalla?

Joko elätät itsesi, tai elät iilimatona muiden lompakoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä