Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkereista

Vierailija
23.09.2025 |

Onko teillä ollut stalkkeria?

Oon kaupassa töissä ja oon huomannut tuollaista. Kaksi asiakasta tulee vaan kun olen paikalla ja käyttävät kassaa vain kun oon sielllä. Muuten itsepalvelukassaa. Tuijottavat ja tuntuvan tietävän milloin mä oon töissä. Oon törmännyt yhteen liian usein kaupungillakin. 

Eihän tää ole niin paha kuin joillain voi olla mut silti ärsyttävää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asiakaspalvelun varjopuoli. En tiedä voiko tälle tehdä mitään. Voisiko joku tietää?

Vierailija
2/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentää, mistä tiedät heidän käyttävän itsepalvelukassaa silloin kun sinä et ole paikalla?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaksi asiakasta tulee vaan kun olen paikalla ja käyttävät kassaa vain kun oon sielllä. Muuten itsepalvelukassaa."

MIten sä voit tietää että ne käyttää itsepalvelukassaa kun et ole paikalla? Meinaan vaan kun silloinhan sä et oo paikalla, juunou?

Vierailija
4/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentää, mistä tiedät heidän käyttävän itsepalvelukassaa silloin kun sinä et ole paikalla?? 

Tai sitä käykö he kaupassa myös silloin, kun ap ei ole vuorossa.

Vierailija
5/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaksi asiakasta tulee vaan kun olen paikalla ja käyttävät kassaa vain kun oon sielllä. Muuten itsepalvelukassaa."

MIten sä voit tietää että ne käyttää itsepalvelukassaa kun et ole paikalla? Meinaan vaan kun silloinhan sä et oo paikalla, juunou?

Ihan loogista päättelykykyä käyttämällä uskoisin, että on kyse tilanteesta kun aloittaja ei ole paikalla kassalla, mutta muuten kyllä työvuorossa näkemässä näiden kyttääjien asiointityylin muutoksen.

Vierailija
6/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tään on huomannu muutkin kuin mä. En mä oo yksin töissä. 

Vierailija
7/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitä käykö he kaupassa myös silloin, kun ap ei ole vuorossa.

Koska tään on huomannu muutkin kuin mä. En mä oo yksin töissä. 

Vierailija
8/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan loogista päättelykykyä käyttämällä uskoisin, että on kyse tilanteesta kun aloittaja ei ole paikalla kassalla, mutta muuten kyllä työvuorossa näkemässä näiden kyttääjien asiointityylin muutoksen.

Kyllä ja se et on sen muutki huomannu kun mä. Me ainakin jutellaan töissä toistemme kans.

Vierailija
9/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja se et on sen muutki huomannu kun mä. Me ainakin jutellaan töissä toistemme kans.

Melko aggressiivinen vastaus. Toisin kuin ala-asteella, aikuisten kanssa toi ei lisää hämmentävän kommentin uskottavuutta. 

Vierailija
10/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vakkariasiakkaita kun joskus olin kassalla. Ne oli usein miehiä mutta perheellisiä jne. Ei siinä ollut mitään sen kummempaa eikä mitään vikittelyä puolin eikä toisin. Tykkäsi kai käydä mun kassalla kun olin aika tehokas jne.

Vierailija
11/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos juttelet työkavereiden kanssa kahdesta tietystä asiakkaasta tällaisia, en tiedä kuka stalkkaa ja ketä. 

Vierailija
12/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jälleen unohtaneet aamulääkkeet.

Vierailija
13/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian positiivinen puoli, että työkaverit on kans huomannut. Kannattaa sanoa myös esimiehelle, että on heilläkin tiedossa. Toivottavasti jää tuohon, mutta näistä ei valitettavasti koskaan tiedä. Parempi siis jo vähän suojata selustaa. 

Vierailija
14/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko aggressiivinen vastaus. Toisin kuin ala-asteella, aikuisten kanssa toi ei lisää hämmentävän kommentin uskottavuutta. 

Ei minusta. Kysymys jonka esitit on todella outo. Miksi sinut saa epäilemään tuollaista tapahtumaa? Tuollaista tapahtuu kun on tekemisissä asiakkaiden kanssa. 

Vierailija
15/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos juttelet työkavereiden kanssa kahdesta tietystä asiakkaasta tällaisia, en tiedä kuka stalkkaa ja ketä. 

Ootko sä itse stalkkeri vai miks sulla meni noin tunteisiin?

Vierailija
16/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vakkariasiakkaita kun joskus olin kassalla. Ne oli usein miehiä mutta perheellisiä jne. Ei siinä ollut mitään sen kummempaa eikä mitään vikittelyä puolin eikä toisin. Tykkäsi kai käydä mun kassalla kun olin aika tehokas jne.

Ei tollanen haittaakaan. Ei noi tuijota ja kyttää. Nää kaks on erilaisia. Varsinkin se toinen. Kaupungillaki huomaa kun se tuijottaa jos näkee mut.

Vierailija
17/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot tosi lutunen.

Vierailija
18/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian positiivinen puoli, että työkaverit on kans huomannut. Kannattaa sanoa myös esimiehelle, että on heilläkin tiedossa. Toivottavasti jää tuohon, mutta näistä ei valitettavasti koskaan tiedä. Parempi siis jo vähän suojata selustaa. 

Kiitti asiallisesta vastauksesta. Joo, ehkä vois olla hyvä kertoo esihenkilölle. En mä usko että ne alkaa ahdistelemaan mut kun ei oo varma. Tuijotus ja kyttäys ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi