Miks mun edes pitää mennä työkkäriin kun en saa työmarkkinatukea eikä mulla ole työnhakuvelvoitetta?
Kunpa en olisi ilmoittautunut työnhakijaksi kun heti sua aletaan velvoittaa vaikka et saa edes mitään vastineeksi siitä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä työkkärissä olla sen takia että.saataisiin töitä ei pelkästään avustusten takia. Kyllä on avutonta porukkaa jotka haluu elää elämänsä avustusten varassa. Sen sijaan että pyrkisi parantamaan elämäänsä. 126
Jokainen osaa hakea töitä ilman "työkkäriä" ja sen kyttäystä. "Työkkäri" ei mitään töitä tarjoa eikä kenellekään niitä etsi. Tottakai työtön haluaa rahan johon hänellä on oikeus työttömyytensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, koska "työkkäreitä" ei enää ole
Hyvin moni puhuu edelleen työkkäristä kun tarkoittaa sitä.. sitä.. niin mikä sen instanssin nimi nyt onkaan joka hoitaa entisen työkkärin tehtäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuossa on, jos ei ole työnhakuvelvoitetta? Ja miksi olet työkkärin asiakas, jos et sillä tavalla saa fyrkkaa? Katsopa peiliin.
Koska en saa kuntoutustukea niin pakko olla.
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä työkkärissä olla sen takia että.saataisiin töitä ei pelkästään avustusten takia. Kyllä on avutonta porukkaa jotka haluu elää elämänsä avustusten varassa. Sen sijaan että pyrkisi parantamaan elämäänsä. 126
Jokainen osaa hakea töitä ilman "työkkäriä" ja sen kyttäystä. "Työkkäri" ei mitään töitä tarjoa eikä kenellekään niitä etsi. Tottakai työtön haluaa rahan johon hänellä on oikeus työttömyytensä takia.
Niinhän mä oon hakenutkin idiootti ja kun ei tärpännyt niin hain opiskelemaan lähihoitajaksi ja pääsin myös. Koulu alkaa ensi viikolla ja työkkäriin ei nyt sitten tarvikaan mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mä oon hakenutkin idiootti ja kun ei tärpännyt niin hain opiskelemaan lähihoitajaksi ja pääsin myös. Koulu alkaa ensi viikolla ja työkkäriin ei nyt sitten tarvikaan mennä
Miksi sinä minua idiootiksi haukut? Tuo ylempihän jolle vastasin se ennemminkin on kun ei asioista mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voithan sä lopettaa sun asiakkuuden siellä vaikka heti. Ei kukaan pakota olemaan työkkärin asiakas
Mutta sitten minun toimeentulotukea leikataan!
Ihan oikein, että leikataan. Täysin käsittämätöntä, että on voinut loikoilla toimeentulotuella vailla minkäänmoisia velvoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voithan sä lopettaa sun asiakkuuden siellä vaikka heti. Ei kukaan pakota olemaan työkkärin asiakas
Mutta sitten minun toimeentulotukea leikataan!
Ihan oikein, että leikataan. Täysin käsittämätöntä, että on voinut loikoilla toimeentulotuella vailla minkäänmoisia velvoitteita.
Joo Johan tässä on ihan heinäkuun puolivälistä asti loikoiltu
Vierailija kirjoitti:
Ei työkkäreitä enää ole, tollo.
Ota selvää soittamalla suoraan sinne työkkäriin, eikä kyselemällä randomeilta netissä. Parhaassa tapauksessa tarjoavat työpaikkaa, etkös juuri sen takia ole nostamassa tukia työttömänä työnhakijana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli, koska "työkkäreitä" ei enää ole
Hyvin moni puhuu edelleen työkkäristä kun tarkoittaa sitä.. sitä.. niin mikä sen instanssin nimi nyt onkaan joka hoitaa entisen työkkärin tehtäviä?
Opettele sen instanssin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää soittamalla suoraan sinne työkkäriin, eikä kyselemällä randomeilta netissä. Parhaassa tapauksessa tarjoavat työpaikkaa, etkös juuri sen takia ole nostamassa tukia työttömänä työnhakijana?
Ei tarvi enää kun ne soitti mulle. Ei tarvi mennä kun aloitan opinnot ensi viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työkkäreitä enää ole, tollo.
MITÄ VATUN VÄLIÄ SILLÄ NIMELLÄ ON? Jokainen tietää mistä puhutaan kun puhutaan työkkäristä. Ja jos sun joka kerta aivan pakko jankuttaa, kerro nyt edes se oikea nimi. Joka hemmetin kerta tulet pätemään muttet itsekään näköjään välitä kunhan on vattu pakko vinkua.
Niille tiedoksi, jotka sanovat, ettei työkkäreitä enää ole: Työkkäri-lempinimi on alunperin väännös "muinaisesta" Työvoimatoimistosta. Jos siis nykyistä työllisyyspalvelua ei saa kutsua työkkäriksi, tuolla samalla logiikalla työkkäreitä ei ole ollut enää yli 15 vuoteen.