Miksi jotkut miehet eivät käy säännöllisesti parturissa?
Tiedättekö sen ihmistyypin? Näkee kilometrin päähän että parturissa on käyty viimeksi helmikuussa. Muotoon leikatut lyhyet hiukset, jotka on nyt kasvaneet sen 7cm pidemmiksi. Ks. esim. leffassa Jokeri päänäyttelijä Phoenixin hiuskuontalo edustaa tätä mallia.
Miksi? Eikö miehet välitä ulkonäöstään?
Kommentit (47)
Miesten hiustenleikkuu ei edes maksa kun 20-30 euroa.... Nainen saa samaan hintaan kampaajalta 15 min "pikaleikkauksen": Itse esim käyn aina muutaman kerran tällaisessa pikaleikkauksessa lyhentämässä otsahiukset, ennen kuin istun ajan kanssa kampaajan penkkiin tekemään latvoillekin jotain ja se on heti 70-80 euroa.
Siis säännölliset parturikäynnit ovat luuserien hommaa. Tosiasiassa komea mies ei partureita kaipaa, on komea ihan ilman parturin palveluksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa niin miehet että teen aloituksen miehistä jotka käyvät harvoin parturissa. Koita kasvaa aikuiseksi.
Koetappa itse tehdä "miksi jotkut" aloituksia kymmeniä päivässä. Voi aiheet loppua sultakin.
Jokerin tukkahan on juuri loistava, poislukien shokkiväritys. Pidän tarkoituksella sellaista pidempää ja rokkiparta vielä lisukkeena.
Kaljuista ja siilitukasta pitävät naiset varmasti osaavat ohittaa ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa niin miehet että teen aloituksen miehistä jotka käyvät harvoin parturissa. Koita kasvaa aikuiseksi.
Koetappa itse tehdä "miksi jotkut" aloituksia kymmeniä päivässä. Voi aiheet loppua sultakin.
Ampuisin itteni jos moisia paska-aloituksia alkaisin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten johtuu että on noin vähän kasvanut helmikuusta?
Miksi oi miksi? Minä ihmettelen.
Olisko vegaanisesti suuntautunut ja kalsiumin puutteesta kärsivä?
Paljon mahdollista. Ehkä on samassa hoitolaitoksessa kun AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa vaatii ja jos ei rahaa ylimääräiseen niin siinäpähän sitä ollaan.
10€ - 20€ saa perus miesten leikkauksen, jopa minulla työttömällä on tuohon varaa kerran kuussa.
Tuon hintaiset ovat aina mallia ananas koska ei ne osaa muuta tehdä.
Niin mitä sitten? Eikö ole pääasia että hiukset lyhenee?
Vierailija kirjoitti:
Miesten hiustenleikkuu ei edes maksa kun 20-30 euroa.... Nainen saa samaan hintaan kampaajalta 15 min "pikaleikkauksen": Itse esim käyn aina muutaman kerran tällaisessa pikaleikkauksessa lyhentämässä otsahiukset, ennen kuin istun ajan kanssa kampaajan penkkiin tekemään latvoillekin jotain ja se on heti 70-80 euroa.
Niin se on pikaleikkaus miehilläkin. Miten tämä nyt liittyy yhtään mihinkään? Ostat kalliimman palveluna ja uhriudut naisena?
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan aina siilitukan 2 kuukauden välein. Vaimo leikkaa täällä kotona. Parturissa maksaisi 18 euroa leikata siiliksi 3 minuutissa. Ostin oman koneen joskus ja olen jo säästänyt paljon rahaa.
Näyttää kamalalta 🙄 Sorry mutta niin minusta
Suomalaiset ä m mä t ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan aina siilitukan 2 kuukauden välein. Vaimo leikkaa täällä kotona. Parturissa maksaisi 18 euroa leikata siiliksi 3 minuutissa. Ostin oman koneen joskus ja olen jo säästänyt paljon rahaa.
Näyttää kamalalta 🙄 Sorry mutta niin minusta
T:kananpersemamma
Olen miettinyt samaa. Hyvänä esimerkkinä mieheni veli. Jep, on elämänhallintaongelmaa ja rahat vähissä, mutta kamoon, parturi maksaa jotain parikymppiä laaki. Hänellä on upeat, tummat ja ihan luonnottoman paksut hiukset jotka näyttäisivät tosi hyvältä muotoon leikattuina. Mutta ei. Antaa ensin tukan kasvaa valtoimenaan hirveäksi reuhkaksi ja sitten ajelee kotiparturikoneella kaiken pois.
Ihmettelee vielä miten ei mimmit koputtele ovella. Hiukset nyt eivät varmasti ole tärkein syy, mutta niihin panostamalla voi nostaa omaa ulkonäköään ihan uudelle tasolle.
No itse käyn säännöllisesti siistimässä hiukset ja parran. En oikeastaan ketään muuta varten kuin itseäni. Tykkään näyttää skarpilta ja isä toki opetti jo kun olin nuori että on herrasmiehen merkki ja kohteliasta kanssaihmisille näyttää siistiltä.
Miksi pitäisi käydä, jos vaimo leikkaa hiukset? Minua ärsyttää enemmän nämä syöpäsairaan näköiset kaljupäät. Heillä ei ole rahaa parturiin, niin ajellaan partakoneella kaljuksi koko pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10€ - 20€ saa perus miesten leikkauksen, jopa minulla työttömällä on tuohon varaa kerran kuussa.
Kyllä se on 40€ nykyään ja työttömänä käyn kaksi kertaa vuodessa.
Sopiihan palstan uliämmille, että me miehet kerromme ja määräämme miltä teidän kuuluu näyttää?
😂
Parturia ei tarvita mihinkään. Täysin turhaa rahanmenoa. Laumakäyttäytyminen on huvittavaa. Sopulilaumakin juoksee jyrkänteeltä, koska eka meni jo. Viuh läts verta ja suolenpätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo kenellekään tilannetta,jossa oikeasti pitää miettiä jokaisen euron perään että kannattaako?Sairaudet,perhe yms. voivat aiheuttaa sen tilanteen.
Syy lienee sama kuin se miksi jotkut naiset eivät sheivaa alapäätään päivittäin suihkussa: laiskuus.
Olisko vegaanisesti suuntautunut ja kalsiumin puutteesta kärsivä?