Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle miksi jotkut naiset käyttävät isoja rillejä

Vierailija
23.09.2025 |

Esimerkkinä vaikka tämän artikkelin kuvassa naisella olevat lasit: https://yle.fi/a/74-20184211

Siis aivan järkyttävän näköisiä. Nämä nyt viime vuosina muodissa olleet isot kehykset saavat kenet tahansa näyttämään todella paljon vanhemmalta tädiltä, naama ikäänkuin näyttää roikkuvan. Tulee mieleen aina joku sketsihahmo.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut peiliin? Näytät itse sketsihahmolta.

Vierailija
2/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla joku uusfeministinen juttu ihan kuin nykyinen farkkumuotikin, naiset kiskovat päälleen kammottavia ysärin korkeavyötäröisiä löysiä äitifarkkuja. Kai se on jotain sairasta voimaantumista ettei vaan kukaan mies pitäisi viehättävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää viiltävin repliikki mitä repertuaaristasi löytyy?

Vierailija
4/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoälykkölasit?

Vierailija
5/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lihavampi sitä suuremmat ja värikkäämmät pokat.

Vierailija
6/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot silmälasit on olleet niin kauan muodissa, että kapeita ja pieniä laseja on saatavilla vähemmän. Sitäpaitsi, myös pään koko ja kasvojen mittasuhteet vaikuttaa. Kaikille ei istu kaikki lasit. Kaikkiin kehyksiin ei saa tehtyä kaikkia linssejä jne. Mun mielestä ne matalat suorakaiteet nollarilla oli karseita ja silloin oli kauheaa, kun isoja kehyksiä ei saanut mistään.

Vierailija
7/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt mitä vikaa noissa silmälaseissa oli. Muutenkin, ei tuokaan nainen ole varmasti valinnut silmälasejaan miellyttääkseen yhtään ketään muuta kuin itseään valinnallaan.

Naisystävälläni on tuollaiset isot silmälasit, koska ovat huomattavasti käytännöllisemmät kuin pienempilinssisiset lasit. Suuri linssin koko mahdollistaa suuremman näkökentän. Ovat muutenkin kivan näköiset ja sopivat hänelle, harmittavan usein valitsee piilolinssit arkikäytössäkin.

Vierailija
8/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä Ap tekemään se, minkä parhaiten osaat eli vetämään käteen. Sopiiko tämä? 

Vierailija
9/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Näin lähes 50-vuotiaana on jotenkin huvittavaa katsoa ihmistä, joka tänä päivänä pitävät minun mielessäni 70-luvulle kuuluvia, puoli naamaa peittäviä kekkoslaseja tai 80-luvulle kuuluvia pilottimallisia laseja.

Olisi mielenkiintoista tietää, että pitävätkö he itse niitä tyylikkäinä vai pidetäänkö niitä jotenkin läpällä?

Vierailija
10/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän artikkelin kohdasta 5 huomaa kuinka pilottimalliset kehykset korostavat kasvojen roikkumista. Ja silti ne on valtavan suositut keski-ikäisillä. Kauheat.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011449798.html

Vierailija
11/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää viiltävin repliikki mitä repertuaaristasi löytyy?

Kokemuksesta voin sanoa, että muita haukkuvat ja arvostelevat on yleensä niitä rumimpia kaikista. Ivallinen pilke silmäkulmassa ja suupielessä. Möllöttävät kylmät jääsilmät. Mummona tulee sellaiset katkeruusjuonteet. Näyttävät usein, kuin heillä olisi kylmän kuolleen kalan sielu, joka on vahingossa istutettu ihmisruumiiseen. Jos joskus vaivautuisivat katsomaan itseään, tajuaisivat, ettei ole varaa arvostella muita.

Vierailija
12/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla joku uusfeministinen juttu ihan kuin nykyinen farkkumuotikin, naiset kiskovat päälleen kammottavia ysärin korkeavyötäröisiä löysiä äitifarkkuja. Kai se on jotain sairasta voimaantumista ettei vaan kukaan mies pitäisi viehättävänä.

Tätä olen itse pohtinut. Ja aika usein vielä roikkuu nenästä sellainen sonninrengas jja käsivarret töhritty tatuoinneilla.

Vierailija
13/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies järkyttyi netissä: muut ihmiset eivät pyri miellyttämään miestä ulkonäöllään! Katso kuvat!

Vierailija
14/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun kenenkään elämän päätarkoitus ei ole OLLA VIEHÄTTÄVÄ. Huomaat varmaan omallakin kohdalla että se ajamaton parta ja ylipitkät hiukset, et sinäkään yritä iskeä ketään kauppareissulla ulkonäölläsi?

Vierailija
15/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nuo nyt rumia. Lähes kaikki silmälasimuodit on olleet ihan hirveitä aina. Mitä neutraalimmat ja näkymättömämmät, sen paremman näköiset. Eli lasit on yleensä vain rumat. Ja kyllä, tämä on ainoastaan minun mielipiteeni. N35

Vierailija
16/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Näin lähes 50-vuotiaana on jotenkin huvittavaa katsoa ihmistä, joka tänä päivänä pitävät minun mielessäni 70-luvulle kuuluvia, puoli naamaa peittäviä kekkoslaseja tai 80-luvulle kuuluvia pilottimallisia laseja.

Olisi mielenkiintoista tietää, että pitävätkö he itse niitä tyylikkäinä vai pidetäänkö niitä jotenkin läpällä?

Mä olen itse lähes 5-kymppinen ja mulla on isot rillit. Vaihtelu virkistää, kiva välillä käyttää näyttävämpiä laseja. Mun silmään taas vaikkapa ne ysärin pienet silmälasit näyttävät kamalalta, ja ne olivat kai tässä jossain välissä tekemässä uutta tulemista.

Ja mulla on kokemusta rilleistä jo 5 vuosikymmeneltä, ekat lasit sain kasarin loppupuolella jo.

Vierailija
17/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammamäarvaan, siis sä pidät itseesi siis niihin tyylikkäänä, ai että! Olet oikein varsinainen tyylilyyli! Muiden pitäisi ottaa sinusta vähän mallia, vai mitä?

Vierailija
18/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta, että naisena minua ei hittoakaan kiinnosta vaikka joku satunnainen Mikko käyttää rumia silmälaseja tai roikkuvia collegehousuja. Aivan 100% sama mitä mikko touhuaa ja miltä näyttää. En huomaa mikkoa arjessani vaikka istuisi bussissa vastapäätä.

Sitä ihmettelen, miksi se mikko kumminkin kyttää miltä naiset näyttää? Ei kukaan katso mikkoa takaisin?

Vierailija
19/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Hyvin  olen nuoremmalle  miehelleni kelvannut "  äitifarkuissani "

Vierailija
20/71 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi huvittavaa, jos saisin nyt katsoa sinua! Varmana saisin hyvät naurut:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi