Onko mitään helpompaa hommaa kuin suomalainen ministeri?
Saa itse päättää työehdoista ja palkkauksestaan.
Sisäpoliittisista ongelmista voi syyttää kansalaisia (menkää töihin, miksi ette kuluta jne.).
Ulkopoliittisista ongelmista voi syyttää Venäjää.
Vastuu tekosista ja päätöksistä on nolla. Hallituksen kaataminen muulla kuin sen omalla päätöksellä on tehty käytännössä mahdottomaksi.
Kommentit (4)
Korjaus: ministeri ei päätä itse palkkauksestaan eikä edes työehdoistaan. Kirjoituksesi on tyyppiesimerkki aloittajasta, jolla ei ole faktat hallinnassa, mutta silti kirjoittelee hölyn pölyä ja luulee säväyttävänsä lukijoita.
Mitä hienompi titteli, sitä paskempi olet. Rikkailla sukulaisuus ja - tuttavuus suhteilla olet keplotellut tässä elämässä alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: ministeri ei päätä itse palkkauksestaan eikä edes työehdoistaan. Kirjoituksesi on tyyppiesimerkki aloittajasta, jolla ei ole faktat hallinnassa, mutta silti kirjoittelee hölyn pölyä ja luulee säväyttävänsä lukijoita.
Jaa ei päätä vai? Ministeri valmistelee luonnoksen palkastaan valiokunnalle joten kyllä päättää, valiokunta käytännössä hyväksyy minkä tahansa luonnoksen. Joten sekin on turha.
Alkon toimari on helpompi.
Ei pidä tehdä päätöksiä jotka nostattaa alkoholin kulutusta koska yhyy kansanterveys, mutta sitten ei pidä myöskään tehdä päätöksiä jotka laskisivat alkoholin kulutusta, koska monopolin tulot tippuu.
Parempi olla tekemättä mitään. Ihan turha virka.