Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (10105)
Tatin eli Divan uusimmat kuulumiset löytyy Ylen Pentulive-sivulta,
Ylen sivuilta näkee Tatin uudet kuulumiset :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle hän on aina Tatti. Mutta Divan uusi perhe ja meininki vaikuttaa ihanalta. Vauhdikasta elämää Tatille <3
Ihana koirat heillä, kukaan ei haukkunut vaan yrittivät nuuskia uteliaina.Lapsikin on tottunut koiriin.
Voih, sitä ei tietenkään näe enää mistään?
Ne on klippeinä siellä Pentuliven Ylen sivulla . Suloinen Tatti eli Diva . Kaunis nimi ja siellä kerrotaan hyvin mitä Divan elämässä on luvassa
Tatti/Diva sai ihanan perheen. Kultaiset noutajat ottaa pennun taatusti hyvin ja ihana ajatus että on erityisesti nuoren tytön oma harrastuskoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle hän on aina Tatti. Mutta Divan uusi perhe ja meininki vaikuttaa ihanalta. Vauhdikasta elämää Tatille <3
Ihana koirat heillä, kukaan ei haukkunut vaan yrittivät nuuskia uteliaina.Lapsikin on tottunut koiriin.
Miksi ei näkisi. Kyllä Ylen sivuille pääsee lukemaan aivan kuka vain. Laita vaikka googleen pentulive 2025. Varmasti löytyy jatkossa kaikki pentu-uutiset.
Siellä on nyt eräs erittäin onnellinen nuori tyttö 🥹
Olisi kyllä kannattanut pitää nimenä Tatti. Diva on niin yleinen koiran nimi niitä mahtuu tusinaan ainakin sata. Mutta olisi vain yksi ja ainut Tatti, erikoinen ja hassu nimi, joka saa hymyn nimen kuulijan suupieliin. Tietenkin omistajat saa päättää koiransa nimen, mutta minä olen nyt kuitenkin tällä kannalla, vaikka minulta ei kukaan mitään ole kysynytkään.
SuurKiitokset Tatin eli Divan perheelle, kun jakoivat hauskat pätkät uuden kodin ensihetkistä meille. Hauskaa, miten Diva suuttui omalle peilikuvalleen.
Vierailija kirjoitti:
SuurKiitokset Tatin eli Divan perheelle, kun jakoivat hauskat pätkät uuden kodin ensihetkistä meille. Hauskaa, miten Diva suuttui omalle peilikuvalleen.
Jännä suhtautuminen kun kuitenkin sisarusten kanssa viettänyt kaikki elämänsä päivät tähän saakka. Oliko sitten vieraan näköinen :D Eikä niille oikeille koirille sanonut kuitenkaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo on ihan parasta, rähisee omalle peilikuvalleen 😅. Toki itsekin joskus tekisi mieli vähän rähistä peiliin katsoessa, mutta eri syistä.
Mukava ajatus, että perheen nuoret neidit, tytär ja Diva, kasvavat yhtä matkaa aikuisiksi <3
Onko vielä kuulunut mitään, milloin seuraavat pennut lähtevät?
Tatilla näköjään on napatyrä, näkyy ihan selvästi videossa jossa tyttö pitää pentua sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Tatilla näköjään on napatyrä, näkyy ihan selvästi videossa jossa tyttö pitää pentua sylissä.
Hohhotijoijaa
En seuraa koko ohjelmaa. Mutta. Mun kissa seuraa. Joka helekutin aamu kun laitan kanavan näkyviin ennen töihin lähtöä, kissa tuijottaa telkkua kun itse teen aamutouhuja. Ja voihan pettymys jos pennut vain nukkuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhotijoijaa
Voit katsoa sen siitä videosta niin näet itsekin. Napatyrät on aika yleisä koirilla ei siinä ole mitään erikoista.
Eläinlääkäri tarkasti vastikään tyrät.
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri tarkasti vastikään tyrät.
Niin tarkasti mutta kerrottiinko sitä katsojille että oliko vaiko eikö sellaista? Kaikkea ei välttämättä aina kerrota niille joille asia ei kuulu. Tämä oli nyt tälläinen huomio jonka tein ei siitä tarvitse kenenkään loukkantua ja riehaantua.