Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (2517)
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa, kuka tää kasvattaja on? Kaikkien edellisten kausien kasvattajat oon onnistunut selvittämään aika helposti ja nopeasti. Tuntuu että tän vuoden kasvattajasta ei löydy mitään tietoa. En ymmärrä miksi tän homman pitää olla näin salaista. Tykkään tästä kasvattajasta, aivan ihana ääni ja rauhallinen, voisin kuunnella häntä tuntikausia.🥰
Ei kuulu sulle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa, kuka tää kasvattaja on? Kaikkien edellisten kausien kasvattajat oon onnistunut selvittämään aika helposti ja nopeasti. Tuntuu että tän vuoden kasvattajasta ei löydy mitään tietoa. En ymmärrä miksi tän homman pitää olla näin salaista. Tykkään tästä kasvattajasta, aivan ihana ääni ja rauhallinen, voisin kuunnella häntä tuntikausia.🥰
helposti selvitettävissä, mutta itse en ainkaan jaa hänen tietojaan täällä: jos olisi itse halunnut sen julkiseksi, niin olisi sanonut, enkä halua harrastaa juoruiluakaan. Ota yhteyttä pentuliven kautta ja pyydä häntä itseään kertomaan asia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helposti selvitettävissä, mutta itse en ainkaan jaa hänen tietojaan täällä: jos olisi itse halunnut sen julkiseksi, niin olisi sanonut, enkä halua harrastaa juoruiluakaan. Ota yhteyttä pentuliven kautta ja pyydä häntä itseään kertomaan asia sinulle.
Nimenomaan näin. Hän haluaa selvästikin säilyttää sekä oman, että perheensä yksityisyyden. Ketään ei näytetä ja kaikista puhutaan perheenjäseninä nimiä mainitsematta. Kunnioitetaan sitä, eikä ruveta turhaan tietoja penkomaan, saati levittelemään niitä. Siitä olen samaa mieltä, että kasvattajan ääni ja tapa puhua koirille, on todella miellyttävä.
Ei muissakaan liveissä ole nimiä mainittu eikä perheenjäseniä esitelty. Joillakin tuntuu olevan kova tarve saada pentulivestä joku perhelive tai "Salkkarit"
Nimiä ei kyllä yhdessäkään pentulivessä ole kerrottu eikä kasvoja näytetty. Eikä se nyt mitään salailua ole. Tämä on koiralive.
Ennen chattia näki miten pennut jo kävelee monet aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentiimpäs nyt synkille vesille. Onneksi valtaos eläinten omistajista ovat ihan täysipäisiä, ja kohtelevat elämiään hyvin.
Oli eilen aika söpöä, kun se perheen tyttö kertoi, miten siitä samojedistä (en muista nimeään), että kun tyttö meni aikoinaan kaveriensa luokse naapuriin kylään, niin jonkun ajan kuluttua koira ilmaantui pihalle. Ja naapuri sanoi, että sua tultiin hakemaan kotiin.
Maru 12 vuotta.
Ei ollut Maru tuo kyseinen koira, vaan perheen aiempi koira Milli, josta tuli "tytön kanssa paras kaveri ja joka seurasi tyttöä joka paikkaan", kuten tyttö itse kertoi.
Samaan tarinaan liittyi se, miten Maili-koirasta tuli Maili: Tyttö oli miettinyt, olisiko (millin lisäksi) joku muu m-kirjaimella alkava mittayksikkö kuin metri, ja hän oli ensin ajatellut, että ei ole, kunnes oli keksinyt mailin.
Kasvattajan nimi ja Murun virallinen nimi kyllä suht helposti löytyy, mutta ollaanpa siitä hys hys 🤫 Itse tein salapoliisityötä koska Murun sukutaulu kiinnosti kun taitaa olla omani sukulainen.
Nyt on vaikea löytää pentuliveen koiraperhettä, saati sitten, jos ihmisten pitäisi tulla esiin nimellään ja persoonallaan .
Vierailija kirjoitti:
Kasvattajan nimi ja Murun virallinen nimi kyllä suht helposti löytyy, mutta ollaanpa siitä hys hys 🤫 Itse tein salapoliisityötä koska Murun sukutaulu kiinnosti kun taitaa olla omani sukulainen.
Oletko vähän lapsellinen. Tottakai jokainen voi nimet selvittää ja varmaan helpostikin. Mutta miksi siitä pitää jossain vauvapalstalla edes keskustella. Jos sinua kiinnostaa ok. Jos sait selville ok. Mitä ihmeellistä siinä on. Muuta kuin että fiksu ihminen ei levittele anonyymeilla palstoilla kenenkään yksityistietoja.
Ihan kivat nimet nää on. Nyt kun kävin läpi niin nehän kaikki liittyy juurikin syksyiseen luontoon kuten pentulivekin. Tai alkutalveen.
Toiseksi pienin eli se valkoinen on Kuura. Sekin meni nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän lapsellinen. Tottakai jokainen voi nimet selvittää ja varmaan helpostikin. Mutta miksi siitä pitää jossain vauvapalstalla edes keskustella. Jos sinua kiinnostaa ok. Jos sait selville ok. Mitä ihmeellistä siinä on. Muuta kuin että fiksu ihminen ei levittele anonyymeilla palstoilla kenenkään yksityistietoja.
Mitä sä oikein nillität? Kenen yksityistietoja täällä muka on levitelty? Keskustella puolestaan voi vaikka aidasta ja aidanseipäistä, mutta en ainakaan minä ole huomannut esim. kasvattajan yksityisasioita levitellyn. Oletko vähän lapsellinen? Olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynti optikolla auttaa 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein nillität? Kenen yksityistietoja täällä muka on levitelty? Keskustella puolestaan voi vaikka aidasta ja aidanseipäistä, mutta en ainakaan minä ole huomannut esim. kasvattajan yksityisasioita levitellyn. Oletko vähän lapsellinen? Olet.
Yritäppä nyt rauhoittua.
Tuolla tuo yksi jo kyselee onko kellään tietoa kasvattajasta. No mitenpä luulet että se tieto hänelle annettaissin muuten kuin tällä palstalla. Onneksi tähän asti on ollut sen verran fiksua porukkaa etteivät kerro vaikka tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein nillität? Kenen yksityistietoja täällä muka on levitelty? Keskustella puolestaan voi vaikka aidasta ja aidanseipäistä, mutta en ainakaan minä ole huomannut esim. kasvattajan yksityisasioita levitellyn. Oletko vähän la
🥱
Villakoiran ydin tässä ohjelmassa on pennut. Ja niiden kehitys.
Vierailija kirjoitti:
Villakoiran ydin tässä ohjelmassa on pennut. Ja niiden kehitys.
Olipa erittäin viisas oivallus ja lausahdus. Oikein ydinkysymys.