The Box Suomi 2025 OFFICIAL
Nyt Ruutu +:ssa kaksi jaksoa katsottavissa.
Uutuusohjelmassa 12 julkisuudesta tuttua henkilöä kuljetetaan keltaisen boksin sisällä tuntemattomaan paikkaan, missä he suorittavat tehtäviä ilman minkäänlaisia ennakko-ohjeita. Kilpailijoiden tehtävänä on löytää parhaat - tai katastrofaalisimmat - mahdolliset keinot tehtävän ratkaisemiseen. Kilpailu huipentuu finaaliin, jonka voittaja saa 20 000 euroa. Yllätyksiä täynnä olevaan kilpailuun osallistuvat: viihdetaiteilija Juuso "Herbalisti" Karikuusi, hyvinvointivalmentaja Karita Tykkä, sisällöntuottaja Alharith "Alha" Obaid, mediapersoona Sauli Koskinen, toimittaja Ina Mikkola, ex-jääkiekkoilija Marko Anttila, juontaja Taru Valkeapää, luova moniosaaja Bakari "Baka" Diara, personal trainer Eevi Teittinen, mediapersoona Janne Grönroos, näyttelijä Amelie Blauberg ja koomikko Fathi Ahmed.
Mutta onko näitä julkkisten hassunhauskoja peli- ja kisailuohjelmia jo liikaakiin, vieläkö jaksaa kiinnostaa?
Mitä mieltä osallistujista?
Katso lähetysajat : The Box Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (275)
On pari syytä katsoa ohjelmaa: Janni Hussi sekä Ina Mikkolan isot.
Pitääkö tuon rusettipää huutajan olla joka ohjelmassa, järkyttävää , ei mitään tapoja.
Joku keskeneräisyys vaivaa tätä boxia. Mielenkiinto laskee kuin lehmänhäntä. Hussin tekorempseys ei nosta tasoa. Hänkin aika kauan ollu eri ohjelmissa, myös podcastissa tällä hetkellä. Ei rentoudu yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Joku keskeneräisyys vaivaa tätä boxia. Mielenkiinto laskee kuin lehmänhäntä. Hussin tekorempseys ei nosta tasoa. Hänkin aika kauan ollu eri ohjelmissa, myös podcastissa tällä hetkellä. Ei rentoudu yhtään.
Ei Hussi aiemmin ärsyttänyt, mutta nyt viimeksi pellejaksossa kun toisti sitä 'kiinnostelee' -sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ohjelma kiinnostelee bro?
osta sie veli miulta hyvä televisio, saat halavalla, kelpaa katsella boxia
Vierailija kirjoitti:
Haa, Petollinen Janne. Hänest tuli kyl mun suosikki
Olen pettynyt Jannen suorittamiseen, ihan pihalla koko ajan ja pallopeliäkin kehui harrastaneensa vuosia mestaritasolla, ohjeisti muita ärsyttävyyteen asti eikä onnistunut missään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, Petollinen Janne. Hänest tuli kyl mun suosikki
Olen pettynyt Jannen suorittamiseen, ihan pihalla koko ajan ja pallopeliäkin kehui harrastaneensa vuosia mestaritasolla, ohjeisti muita ärsyttävyyteen asti eikä onnistunut missään
väärä määrä kansanedustajia nyt oli ihan tahallinen moka, en vaan tiedä mitä lisäarvoa sillä kuvittelee tuotanto saavansa
sama löysyys jatkuu:
vauvanuken hakeminen tikkaiden päästä x 10, tosi kiinnostavaa;
ja varmaan vaati hirmuisesti boxin ulkopuolelta ajattelua.
ai niin juju olikin se ettei mitään jujua ollut (lyö otsaansa).
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee jotenkin mieleen Myyrä.
Mulla suurmestari
Casting: 2/10
Juontaja: 3/10
Kuvaus: 2/10
Leikkaus: 3/10
Tehtävät: 2/10
Formaatti: 2/10
Ohjaus: 2/10
Kyllä on laaduton sarja. Niin huono, että kyllä sitä melko mielellään katsoo!
Kuitenkin parempi kuin Suorinta reittiä.
Backin tosi tv -ohjelma oli karmean huono. Piilosta. Yhtä hyvin julkkikset vois laittaa kiikkupolttosta tai 10 tikkua laudalla leikkimään. Yhtä huikeaa tv-viihdettä. Ja vie alle minsan "keksiä" idea.
The Box Suomi on tuota parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset haukku Amelieta.On kaunis ja taitava.
Voi, mikä ihmeellinen kaunotar ;D. Pulloposkinen mukanäyttelijä. On nykyään joka ohjelmassa ja puhetaito on selllaista mässyttävää ikävää kuunnella. Onneksi on ohitusnappula, jolla tämän saa ohitetuksi.
Milloinka näyttelijät eli teatterimaisterit laittaisivat stopin näyttelijä-nimen käyttöön noilat, jotka ovat kaikkea muuta kuin koulutettuja näyttelijöitä.
Tämä poskityyppi on tippunut jo alkukierroksella nätyopintoihin pyrkiessään.
Tämä juontaa Syke podcastia ja seitä olisi mielenkiintosta kuunnella, koska on hyviä oikeita näyttelijöitä kertomassa. Mutta tämä niinkuin, niinku, niinkuttelija on rasittavaa kuunneltavaa. Mikrofonista häneltä kuuluu mäiskyttävä niinkuttelu.
Onneki pudotti itse itsensä heti petollisissa.
Inan rääkymistä ei kestä kukaan, antakaa sille sen lääkkeet tai poistakaa koko ohjelmasta.
"Olin jopa liian optimistinen, kun arvioin kakkosjakson katsojalukuja. Ekaa jaksoa katsoi 276 000 ja toista 162 000. Eli 41 %:lle riitti ykkösjakso. Eli ei riittänyt.
Samanlainen lasku kolmosjaksoon tarkoittaisi 96 000 katsojaa. Ehkä lasku lievenee hivenen, veikkaan 121 000 katsojaa kolmosjaksolla."
112 000 kolmosjakson lukema. Olin hiukan liian optimistinen. 30 % laski lukema. 20 % lasku nelosjaksolla tarkoittaisi 88 000 katsojaa.
Ykkösjaksosta laskua jo 59 %.
Mutta vitosjakso oli toistaiseksi paras.
Ei kai kukaan täysjärkinen aikuinen Masked Singeria katso?Tarhaikäisille sopiva ohjelma._eri