Erika Kirk
Toivon että lesken sanoma jäisi päällimmäisenä amerikkalaisten mieliin eilisestä tilaisuudesta. Kaikki se vastenmielinen uhoaminen mitä trump & co suoltaa voi jättää huomiotta.
Kommentit (72)
Kun katsoin Trumpin pussailua, halailua ja ilmettä minkä teki kielellään, hampaillaan, suullaan Erikaa kähmiessä, niin tuli mieleen Hannibal Lecter. Katsokaapa.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoin Trumpin pussailua, halailua ja ilmettä minkä teki kielellään, hampaillaan, suullaan Erikaa kähmiessä, niin tuli mieleen Hannibal Lecter. Katsokaapa.
Ai noinko koit?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea uskoa, että oli tosissaan. Tekopyhää hurskastelua ja jeesustelua - minä annan anteeksi kun he eivät tiedä mitä tekevät. Just joo. Kontrasti muihin puhujiin oikein korosti tätä irvokkuutta. Eri asia jos koko tilaisuus olisi ollut toisenluonteinen.
Noinhan Jeesustakin pilkattiin, että hän oli tekopyhä, joka vain puhui kauniisti anteeksiannosta. Totuus oli kuitenkin toinen. Kyllä itse uskon, että Erika oli tosissaan. Yhtä hyvin hän olisi voinut puhua kuin Trump tuolla ja julistaa vihaansa tuota miehensä tappajaa kohtaan. Sen sijaan hän valitsi armollisuuden tien, mikä on tietysti aina se paras vaihtoehto.
Olen nähnyt vain muutaman klipin tilaisuudesta ja kovin kulttimainen meininki mulla jäi päällimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai noinko koit?
https://www.iltalehti.fi/palat/931935b0-645e-4ced-b75b-bdb36a63ce96
Täyttä teatteria. Nyt naisesta tuli maailmankuulu ja rahahanat aukeaa.
Trumpinhan olisi pitänyt "grab her by the pussy" ja taluttaa takaisin keittiöön. En ymmärrä miten kukaan siitä porukasta voi hyväksyä että, herrajumala sentään, NAINEN johtaisi jotain äärikonservatiista järjestöä siinä maassa!!
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vain muutaman klipin tilaisuudesta ja kovin kulttimainen meininki mulla jäi päällimmäisenä mieleen.
Kultti tarkoittaa yleensä jotain tietyn melko rajatun piirin salaseuraa, johon ulkopuolisilla ei ole pääsyä. Tuohon tilaisuuteen oli vapaa pääsy kaikilla ja lisäksi se lähetettiin suorana lähetyksenä täysin avoimesti. Ei voida oikein kultista puhua tässä kohtaa.
Kaikista paras oli se Kash Patelin Valhalla-läppä.
No, kai se on tätä päivää puhtaimmillaan, että trolli saa meemi-hautajaiset.
Muija sanoi antavansa miehensä murhaajalle anteeksi. Aika nopeasti se kykenee muodostamaan mielipiteen ja hakee julkisuutta miehensä murhalla. Kohta se vierailee jossain talk-showssa hehkuttamassa laupeuttaan ja anteeksiantoaan. Rahasampo kilisee!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai noinko koit?
https://www.iltalehti.fi/palat/931935b0-645e-4ced-b75b-bdb36a63ce96
Joo, hyvin Trump käyttäytyi. Ei pahaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti: Trumpinhan olisi pitänyt "grab her by the pussy" ja taluttaa takaisin keittiöön. En ymmärrä miten kukaan siitä porukasta voi hyväksyä että, herrajumala sentään, NAINEN johtaisi jotain äärikonservatiista järjestöä siinä maassa!!
Eihän tuo ideaali ole koskaan, että nainen johtaa. Eikä Erika itsekään varmasti olisi halunnut tuohon asemaan alun perin, mutta ei oikein ollut vaihtoehtoja, kun mies tapettiin.
Vierailija kirjoitti:
Muija sanoi antavansa miehensä murhaajalle anteeksi. Aika nopeasti se kykenee muodostamaan mielipiteen ja hakee julkisuutta miehensä murhalla. Kohta se vierailee jossain talk-showssa hehkuttamassa laupeuttaan ja anteeksiantoaan. Rahasampo kilisee!!!!
Aika ilkeät tulkinnat sulla leskestä, joka on juuri menettänyt miehensä ja pienten lastensa isän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultti tarkoittaa yleensä jotain tietyn melko rajatun piirin salaseuraa, johon ulkopuolisilla ei ole pääsyä. Tuohon tilaisuuteen oli vapaa pääsy kaikilla ja lisäksi se lähetettiin suorana lähetyksenä täysin avoimesti. Ei voida oikein kultista puhua tässä kohtaa.
Hän puhuikin vaikutelmastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo tarkoita silloin sitä, ettet sinäkään kuulu mihinkään maga-kulttiin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea uskoa, että oli tosissaan. Tekopyhää hurskastelua ja jeesustelua - minä annan anteeksi kun he eivät tiedä mitä tekevät. Just joo. Kontrasti muihin puhujiin oikein korosti tätä irvokkuutta. Eri asia jos koko tilaisuus olisi ollut toisenluonteinen.
Ja sekö ei ole irvokasta että kaikki muut puhujat kuin itse leski tekee tuolla vain politiikkaa, paasaa toisen muistotilaisuudessa sisällissodan puolesta ja uhkaa tap paa kaikki jotka eivät edes liity Kirkin surmaan millään tavalla? Ei kuulosta raamatun opilta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kommentit kertovat aina kirjoittajan omasta mielenlaadusta kaiken.
Voi valita tietoisesti, että haluaa antaa anteeksi, kaiken tuskan keskelläkin, ja vaikka ei siltä tuntuisi, koska se on paras tapa selviytyä tapahtuneesta kamaluudesta.
Jatkossa nähdään mikä Erika on naisiaan. On sillä nyt jotain valtaa siinä järjestössä mitä alkaa johtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhuikin vaikutelmastaan...
Mistä se vaikutelma sitten tulee, kun en itse havainnut mitään kultin piirteitä tuolla? Jos hän viittaa uskonnosta puhumiseen tilaisuudessa, niin samalla logiikalla meidän evankelisluterilainen kirkkommekin on kultti, kun siellä puhutaan vain Jeesuksesta joka sunnuntai.