Voidaanko minua vaatia tunnustamaan Palestiina työpaikallani?
En oikein tahtoisi sekaantua tuollaiseen politikointiin, mutta ne kuulemma saavat ensimmäisenä lopputilin kun väkeä aletaan keväällä vähentämään, jotka eivät nyt tunnusta Palestiinaa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti: Melkein joka työpaikalla on AP:n kaltaisia mätäpaiseita, jotka livistävät rivistä, eivät kanna omaa osuuttaan kaikesta vastuusta. AP, varmasti sinun äitisi ja isäsi häpeävät sinua, olet lusmu, kun et anna arvoa ihmisoikeuksille ja etkä tunnusta Palestiinaa, vaikka kaikki muut sen tekevät.
Palestiinassa ei ole tunnustettu eikä tulla tunnustamaan mitään ihmisoikeushömpötyksiä. Tunnustamalla Palestiinan tuollaisenaan, olette osa sitä. Olette naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Palestiinan tunnustaminen on kuin koronapiikin pakollinen ottaminen.
Molemmat pakotettiin tekemään pelkästään pelottetulla.
Ei tarvitse, mutta työpisteesi voidaan siirtää sinne.
Viimeksi USAssa häissä joukkoammuskellut oli kuulemma huutanut häävieraille "vapaa Palestiina" ! Tällainen trendi on siis tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos esihenkilö määrää tunnustamaan, niin tietenkin tottelet nöyrästi.
Älä ole lammas, se on vain sinun valinta ei pomon. Kai meillä Suomessa on sentään jonkullainen valinnanvapaus vaikka sananvapaus on vietykin. Eihän tuossa olisi mitään järkeä että Hamadin pääsisi vain jatkamaan.
Enpä usko, mutta jos sattuisi olemaan totta, niin minulla on sinulle radikaali ehdotus: valehtele. Sano, että tunnustat, mutta pidä sormia ristissä selän takana. Ei nimittäin ole veen väliä yksittäisten ihmisten tunnustamisilla.
Ei. Itse en halua, että Hamasia palkitaan terroristi-iskustaan tunnustamalla Pallestiina.
Tyhmäkö olet? Teet kuten pyydetään, tietenkin.
Tosin harvinaisen tyhmä provo tämä aloitus.
Ylekin tenttaa että miksi miksi ei tunnusta. Ei se kysy miksi pitää tunnustaa. Ja heti lapset ja kansanmurhat tiskiin.
Olet kyllä melkoinen lusmu, jos et voi tunnustaa Palestiinaa, kun kaikki muut sen tekevät. Hävettää olla suomalainen, kun täällä on sinun kaltaisia lieroja tämä maa puolillaan. Häpeäisit asenteitasi.
höpöllöpø