Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko minua vaatia tunnustamaan Palestiina työpaikallani?

Vierailija
22.09.2025 |

En oikein tahtoisi sekaantua tuollaiseen politikointiin, mutta ne kuulemma saavat ensimmäisenä lopputilin kun väkeä aletaan keväällä vähentämään, jotka eivät nyt tunnusta Palestiinaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi sinä et tottele, kun kerran tuollaista vaaditaan? Millainen työntekijä sinä sitten olet?

Politiikkaa ei saa pakoittaa työpaikoille. Minusta tämä on pahinta mitä olen lukenut täällä. Toinen koronapiikki. 

Vierailija
42/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Queers for Palestine.

Kaikki vähemmistöt yhteisrintamassa ihmisoikeuksien puolesta! Työpaikkamme on sitoutunut ihmisoikeuksien noudattamiseen.

Miksi ihmeessä sitten olette terrorijärjestön puolesta? Seksuaalivähemmistöt mes tataan Palestiinassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi sinä et tottele, kun kerran tuollaista vaaditaan? Millainen työntekijä sinä sitten olet?

Politiikkaa ei saa pakoittaa työpaikoille. Minusta tämä on pahinta mitä olen lukenut täällä. Toinen koronapiikki. 

Muistan kuinka painokkaasti kehotettiin äänestämään Tarja Halosta. Politiikka on joissakin ihmisissä aina vahvasti läsnä työpaikallakin.

Vierailija
44/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin liput liehumaan jokaiselle työpaikalle, kahviloihin ja busseihin.

Vierailija
45/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa en ole edes jaksanut kiinnostua koko kysymyksestä. Gazan tapahtumat ovat jo synnyttäneet uuden terroristisukupolven. Samoin festari-isku säilyy israelilaisten kollektiivisessa muistissa pitkän aikaa ja aiheuttaa syvää vihaa - kuten myös jatkuva autotallissa väsättyjen rakettien losauttelu ympäri Israelia. Olen pikkulapsesta asti seurannut aktiivisesti uutisia, joten olen äärimmäisen skeptinen koko Lähi-Idän kysymyksestä. Pessimismi on synonyymi realismille tässäkin asiassa. M51

Vierailija
46/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse. Toki sinun saattaa tarvita sanoa, että kyseisen yrityksen/työpaikan linja on tämä. Ihan siis työpaikastasi tai työnkuvastasi riippuen. 

Vierailija
47/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnusta edes Palefacea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi