Voidaanko minua vaatia tunnustamaan Palestiina työpaikallani?
En oikein tahtoisi sekaantua tuollaiseen politikointiin, mutta ne kuulemma saavat ensimmäisenä lopputilin kun väkeä aletaan keväällä vähentämään, jotka eivät nyt tunnusta Palestiinaa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Queers for Palestine.
Kaikki vähemmistöt yhteisrintamassa ihmisoikeuksien puolesta! Työpaikkamme on sitoutunut ihmisoikeuksien noudattamiseen.
Miksi ihmeessä sitten olette terrorijärjestön puolesta? Seksuaalivähemmistöt mes tataan Palestiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi sinä et tottele, kun kerran tuollaista vaaditaan? Millainen työntekijä sinä sitten olet?
Politiikkaa ei saa pakoittaa työpaikoille. Minusta tämä on pahinta mitä olen lukenut täällä. Toinen koronapiikki.
Muistan kuinka painokkaasti kehotettiin äänestämään Tarja Halosta. Politiikka on joissakin ihmisissä aina vahvasti läsnä työpaikallakin.
Israelin liput liehumaan jokaiselle työpaikalle, kahviloihin ja busseihin.
Tosiasiassa en ole edes jaksanut kiinnostua koko kysymyksestä. Gazan tapahtumat ovat jo synnyttäneet uuden terroristisukupolven. Samoin festari-isku säilyy israelilaisten kollektiivisessa muistissa pitkän aikaa ja aiheuttaa syvää vihaa - kuten myös jatkuva autotallissa väsättyjen rakettien losauttelu ympäri Israelia. Olen pikkulapsesta asti seurannut aktiivisesti uutisia, joten olen äärimmäisen skeptinen koko Lähi-Idän kysymyksestä. Pessimismi on synonyymi realismille tässäkin asiassa. M51
Ei tietenkään tarvitse. Toki sinun saattaa tarvita sanoa, että kyseisen yrityksen/työpaikan linja on tämä. Ihan siis työpaikastasi tai työnkuvastasi riippuen.
Melkein joka työpaikalla on AP:n kaltaisia mätäpaiseita, jotka livistävät rivistä, eivät kanna omaa osuuttaan kaikesta vastuusta.
AP, varmasti sinun äitisi ja isäsi häpeävät sinua, olet lusmu, kun et anna arvoa ihmisoikeuksille ja etkä tunnusta Palestiinaa, vaikka kaikki muut sen tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Queers for Palestine.
Kaikki vähemmistöt yhteisrintamassa ihmisoikeuksien puolesta! Työpaikkamme on sitoutunut ihmisoikeuksien noudattamiseen.
Aivan upeeta, kun olette sitoutuneita ihmisoikeuksien noudattamiseen. Varmasti mitä parhain työyhteisö.
Tunnusta Israel siinä samalla, niin pysyy stabiilisuus.
Tämähän on tällainen huumoriketju, mutta totta toinen puoli. On työpaikkoja, joissa ei sovi avoimesti kertoa kantaansa esim. sosiaalipolitiikasta Suomessa. Parasta vain nyökytellä ja syödä pullaa. Esim. sosiaalitoimi, pakolaiskeskus, sosiaalialan ammatillinen opetus korkeakouluissa jne. ovat työympäristöjä, joissa kuuluu kannattaa vahvaa sosiaalivaltiota. Vaikka oman nettopalkan pienuus kuinka kirpaisee tilipäivänä.
Faija oli -70 luvulla putkiduunarina. Työkaverinsa kanssa ei halunnut tilata Tiedonantajaa politrukin määräyksestä. Uhkasivat muut mennä istumalakkoon ja näin polttaa nää äijät ulos työmaalta. Firman pomo ei tuollaista katsellut ja lakko jäikin torsoksi. Yksityiskohtia en tiedä paremmin.
Taistolaiset eivät demareita sietäny.
T:Demari myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä olet töissä. Jos olet ISS:llä Gazan sivukonttorissa katujen harjaajana, kannattaa tunnustaa
Ja jos on ISIS:illä niin sitten varsinkin.
Olen viherpunikki ja töissä kalifaatissa.
Ei tarvitse tunnusta tai ottaa edes kantaa theokratian välisiin konflikteihin. Lähi-Itä tulee olemaan aina tuota samaa sontaa "sinun jumalasi on väärä jumala ja huonompi kuin minun jumalani". Ihan käsittämätöntä miten ne jaksaa siellä hillua toistensa kurkuissa ja totella pappejaan.
Vierailija kirjoitti:
Sano olevasi epäpoliittinen henkilö ja vältä keskustelua aiheesta.
Epäpoliittinen on äärioikeistolainen vasemmiston mielessä. Ei kun tunnustamaan vaan ettei tule vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Queers for Palestine.
Miksi ihmeessä sitten olette terrorijärjestön puolesta? Seksuaalivähemmistöt mes tataan Palestiinassa.
Koska ne on i di ootteja. Ja uskoo negatiivisia narrativeja tarkistamatta miten asiat oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tunnusta tai ottaa edes kantaa theokratian välisiin konflikteihin. Lähi-Itä tulee olemaan aina tuota samaa sontaa "sinun jumalasi on väärä jumala ja huonompi kuin minun jumalani". Ihan käsittämätöntä miten ne jaksaa siellä hillua toistensa kurkuissa ja totella pappejaan.
Ei siellä ole kuin se yksi porukka joka pitää omaa jumalaansa siinä määrin tärkeänä, että se ihan velvoittaa tuhoamaan sen toisen. Juuri se pitää nyt tunnustaa.
uskonnot ja politiikka on lampaiden hallintaa ja hillintää sekä aivopesua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Queers for Palestine.
No onhan se anaaliyhdyntä peräsuoleen nyt aivan sairasta hommaa. Hyhhyh!