Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistin työkkärin eräpäivän väärin.

Vierailija
22.09.2025 |

Laitoin työnhaun edistymisen ilmoituksen paljon ennen eräpäivää. Onpahan se taas hetkeksi tehtynä. Turhaa touhua jonka ainoa tarkoitus on välttää karenssi. On siitä stressiä kun vielä muistin sen väärin. Nyt juon lisää kahvia kun sain "työt" tehtyä.

Saatan pestä vielä tänään koneellisen pyykkiä. Ei kerrota sitä työkkärille. Nehän saattaa keksiä siitä että olen pesulayrittäjä. Jätkä pesee pyykkiä eikä edes kerro paljonko tienaa sillä. Siitä voi tulla takaisin perintä vaikka en saa mitään maksua siitä kun pesen omat vaatteeni. Työkkärin ja kelan kanssa tää on just tämmöistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin v maista se on. Varoitin teitä monta vuotta sitten kun seurasin Ruotsin menoa mutta minulle naurettiin. Vieläkö naurattaa. 

Vierailija
2/7 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pesee pyykkiä ja käy suihkussa on työkkärin merkki vain siitä, että olet aktiivinen etkä masentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko vieväsi jonkun työt, kun itse peset pyykkisi?

Talous nousee vasta, kun kaikki pyykkäämme toistemme paitoja!

Vierailija
4/7 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin ja Kelan "virkailija" on saanut pienen " viran" niin ovat onnessaan kiusaamassa normi ihmisiä. 

Vierailija
5/7 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa oli taas keksimällä keksittyä juttua; "pesulayrittäjä", koska pesee kotonaan pyykkiä. 

Vierailija
6/7 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se työkkärinkoppelo laittaa sulle kunnon karenssit että opit olemaan.

Vierailija
7/7 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa oli taas keksimällä keksittyä juttua; "pesulayrittäjä", koska pesee kotonaan pyykkiä. 

Saatat olla siivooja jos erehdyt kertomaan että siivoat kotonasi. Työkkärin henkilö voi kuulla että teet siivouskeikkaa ja merkitsee sinut yrittäjäksi. Ruokaa et tietenkään tee koskaan sillä sehän on ihan selkeä yritys joko grilli, ravintola tai muuta sellaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi